کد خبر: ۱۰۳۴۱۲
تاریخ انتشار:۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
حسینی:
دشمن با تعریف نمودن کلمات به دنبال ضربه زدن به انقلاب می باشد.
سید هادی حسینی از تحلیلگران سیاسی کشور در نشست بصیرتی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)شهرک گلستان بیان داشت: دشمن با تعریف نمودن کلمات به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام می باشد.
وی گفت: اصل موضوع اختلاف بین آمریکا با ایران بر سر انقلاب می باشد و استکبار بارها با نقشه ها و نیرنگ ها جلو آمده که با هوشیاری و بصیرت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی پس ار دیگری به شکست منجر شده است.
وی بیان کرد: دشمن برای سازمان ها و نیروهای خود جهت ضربه زدن به نظام ارزش و اهمیت قائل استهمچنان که گروه منافقین را از کشور عراق به اروپا به راحتی انتقال می دهد.
وی تصریح نمود:جمهوری اسلامی به خاطر واژه ضد استکبار بودن جمهوری اسلامی می باشد و خدا گفته تمام ارزش ها انقلاب شما به خاطر امر به معروف و نهی از منکر است و امروز واژه استکبار ستیزی نظام تبدیل به قدرت جهانی شده است.
وی خاطر نشان نمود: ذخیره های انقلاب اسلامی باید برای نسل های بعد از انقلاب تبیین شود تا همه قدر نعمت انقلا و ولایت را بدانیم  و اگر مردم قدر نعمت خدا را می خواهند باید یکفر باطاغوت باشند تا شکر نعمت انقلاب گذاشته شود.
حسینی در ادامه در خصوص اهمیت و شاخصه های انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب های جهان واهمیت نعمت ولایت نکاتی را برای حاضرین در نشست بیان داشت.
{$sepehr_album_10105}