کد خبر: ۱۰۶۹۰۱
تاریخ انتشار:۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
حماسه ای ماندگار؛
راهپیمایی باشکوه مردم سپیدان در روز جهانی قدس
مردم روزه دار و ولایت مدار سپیدانی بار دیگر حماسه ای ماندگار را در راهپیمایی روز جهانی قدس رقم زدند.
{$sepehr_album_10805}
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان فردا، مردم روزه‌دار، مؤمن و انقلابی سپیدان همگام با هموطنان خود و دیگر مردم آزدایخواه جهان امروز در روز جهانی قدس، حمایت‌ از آزادی قدس شریف را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی محوری روز جهانی قدس در سپیدان که دست نوشته هایی مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان قدس شریف در دست داشتند، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و حامیان رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.
برخی شرکت کنندگان هم پارچه نوشته هایی از بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تهیه کرده و در راهپیمایی روز قدس با خود حمل می کردند.
مردم سپیدان در این راهپیمایی، شعارهای «الله اکبر» و ضد استکباری همچون مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند.
در راه پیمایی روز جهانی قدس در سپیدان، هماشهر و بیضا، اقشار مختلف مردم اعم از مرد و زن و پیر و جوان از جمله بازاریان و کسبه، فرهنگیان، روحانیان، کارکنان ادارات، دانشگاهیان و دانش آموزان حضوری گسترده داشتند.

راهپیمایان با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و کشتار وحشیانه فلسطینیان سر دادند.

در سه شهر سپیدان شامل اردکان، هماشهر و بیضا، مردم حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس از خود نشان دادند که این امر بیانگر عشق و ارادت مردم این خطه ایران به انقلاب اسلامی ایران است.

گفتنی است در این راهپیمایی ،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقاموسوی انو رامام جمعه اردکان ، مهندس شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان، سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان، دکترخادم نماینده مردم سپیدان در مجلس ،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقادرویشی امام جمعه بیضا،اعضای شورای تامین شهرستان ،بخشداران تابعه و دیگرمسئولین شهرستان حضورداشتند.

انتهای پیام/ مسعود انصاری