کد خبر: ۱۱۰۷۲۷
تاریخ انتشار:۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
حجت الاسلام والمسلمین مرادی
ماه محرم یک سرمایه فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی می باشد/.در دفاع مقدس برای هر کیلومتر 14شهید،43جانیاز و 3آزاده تقدیم کرده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه وقت شهر شیراز در خطبه های نماز جمعه شهرک های شمال غرب شیراز بیان نمود: ماه محرم یک سرمایه فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی می باشد.
وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم الحرام با بیان اهمیت نماز اول ماه همه نمازگزاران را به اقامه نماز و صدقه در اول ماه توصیه نمود و بیان داشت: هفته اول ماه محرم که توسط مقام معظم رهبری به هفته امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک قانون در جامعه می باشد همه در برابر این فریضه الهی مسئول می باشند.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی تصریح نمود: امروز بالاترین منکر در جامعه بیکاری و بالاترین بدبختی در جامعه ما فقرو سپس ولنگاری،اعتیاد ،بی بندباری و... می باشد.
وی در ادامه خاطر نشان نمود:امروز شاهد آواره شدن نزدیک به400هزار نفر مسلمانان میانمار هستیم که جا دارد مسلمانان جهان و خصوصا دولتمردان کشورهای اسلامی اقدامی جهت نجات آنان انجان نمایند.
وی در خطبه دوم نماز ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان نمود دشمن برای نابودی انقلاب  و کنترلانتشار انقلاب ،اجرای حاکیت بر اروند،تصرف و تجزیه کشور،داعیه رهبری بر دنیای عرب صدام در 31شهریور سال1359به ایران اسلامی با192هواپیما،9پایگاه نظامی و دیگر تجهیزات به کشور حمله کرد.امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز تصریح نمود:در دفاع مقدس برای آزادی کامل مناطق  اشغال شده توسط دشمن برای هر کیلومتر 14شهید،43جانیاز و 3آزاده تقدیم نموده ایم.