کد خبر: ۱۱۰۷۲۸
تاریخ انتشار:۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
«شهدای سرباز» بعنوان جوانان مومن ایرانی به سربازان معرفی شوند
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: برگزاری یادواره های شهدای سرباز و تالیف کتاب زندگینامه این شهدا در دستور کار مسئولان فرهنگی کشور قرار بگیرد.
به گزارش تنویر، همزمان با هفته دفاع مقدس حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با خانواده شهید رحیم باستانی دیدار کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ شهادت است، گفت: زندگی و رفتار شهدای دفاع مقدس مصداق بارز سبکِ زندگی اسلامی است و دیدار با پدران و مادران شهدا یکی از بهترین راه های شناخت شهداست.

وی با اشاره به اینکه اکثر شهدای دفاع مقدس در سنین جوانی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور یافتند، گفت: شهدای دفاع مقدس الگوی رزمندگان جوان جبهه مقاومت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه موضوع معرفی شهدای سرباز به جامعه مورد توجه اصحاب رسانه و مسئولان نیروهای مسلح کشور قرار بگیرد، گفت: شهدای سرباز بعنوان نمونۀ جوانان مومن و سلحشور ایرانی به سربازانی که در حال سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی هستند معرفی شوند.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا در جامعه، خاطرنشان کرد: تکریم یاد شهدا و بازماندگلت ایشان روحیه شهادت طلبی و ایثار را در جامعه جوان ایران تقویت می کند و در این راستا برگزاری یادواره های شهدای سرباز و تالیف کتاب زندگینامه این شهدا باید در دستور کار مسئولان فرهنگی کشور قرار بگیرد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه دوران خدمت سربازی در سپاه تنها آموزش نظامی نیست بلکه یک دوره خودسازی و انسان سازی است، گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه برنامه های متنوع دینی و اخلاقی را برای سربازان این نهاد برگزار می کند که راهنما و پشتوانه ای برای تعمیق معنویت اسلامی و حرکت جوانان به سمت سعادت دنیوی و اُخروی در زندگی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه اولویت و اهمیت مسئله دفاع از انقلاب اسلامی وجه مشترک تمام شهداست، گفت: خودسازی الهی، اُنس با قرآن و اهل بیت، روحیه انقلابی و جهادی و تبعیت کامل از ولایت فقیه لازمه استمرار حرکت در مسیر شهدا هستند.