کد خبر: ۱۱۰۸۱۱
تاریخ انتشار:۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛
ساختمان حوزه بسیج امام حسین«ع» بیضا افتتاح شد.
همزمان با هفته دفاع مقدس ؛ با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و سیصدو پنجاه میلیون ریال ساختمان حوزه بسیج امام حسین«ع»شهر بیضا افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ همزمان با هفته دفاع مقدس ؛ ساختمان حوزه بسیج امام حسین«ع»شهر بیضا با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و سیصدو پنجاه میلیون ریال افتتاح شد.

در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس وطی مراسمی ساختمان حوزه بسیج امام حسین«ع» شهر بیضا که با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال در زمینی به مساحت نهصد مترمربع و زیربنای دویست و پنجاه مترمربع احداث شده است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. لازم به ذکر است زمین این حوزه بصورت رایگان از طرف مردم شهر بیضا (محله پشت باغ) اهداء شده است.

حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا در حاشیه آیین افتتاح  ساختمان حوزه مقاومت امام حسین«ع» با اشاره به توانایی جوانان در اداره هر چه بهتر امور گفت: ما باید به جوانان اعتماد و عرصه را برای فعالیت آن ها باز کنیم.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به نقش مهم پایگاه های مقاومت در تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه بیان داشت: پایگاه های مقاومت باید تهدیدات فرهنگی محیط اطراف خود را رصد و راهکار های مقابله با این تهدیدات را نیز ترسیم کرده و به کار ببندند

وی گفت: انقلاب اسلامی با تفکر و روحیه بسیجی شکل گرفت و پیشرفت کرد که خوشبختانه امروز به خوبی نتیجه آن را می‌بینیم.

حجت الاسلام درویشی افزود: بسیج همواره در همه مراحل موجب سرافرازی انقلاب اسلامی است، چرا که بسیاری از دستاوردهای انقلاب بر پایه تفکر بسیجی ایجاد شده است.

امام جمعه بیضا افزود : بسیجی خط مقدم تمام فعالیت هاست و مهمترین وظیفه و هدف از ایجاد بسیج خدمت به مردم و گشودن گره از کار مردم و شهروندان است.

وی با تأثیرگذار برشمردن نقش بسیج در جامعه گفت: حضور بسیجیان در تمامی صحنه های اسلام و انقلاب اسلامی، بیانگر روحیه تحول، نوآوری و شکوفایی است.

حجت الاسلام درویشی خاطر نشان نمود: پایگاه های مقاومت بسیج ریشه و اساس بسیج هستند و از اول انقلاب اسلامی تا به امروز پیرو رهبر و در کنار مردم بوده و تا پایان نیز خواهند ماند.

حوزه مقاومت امام حسین«ع»21 پایگاه و 6 هزار بسیجی را تحت پوشش خود دارد. در مراسم بهره برداری این پروژه حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا، جمعی از خانوده های معظم شهدا، بسیجیان و مسئولین محلی شرکت داشتند.

انتهای پیام/ با تشکر از خانم برومند خبرنگار افتخاری بسیج سپاه سپیدان