کد خبر: ۱۱۰۸۱۴
تاریخ انتشار:۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
در دومین سالگرد فاجعه تلخ منا؛
آبروی محله شهید منا در سپیدان برگزار شد.
فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله، ارزشمند‌ترین فعالیت فرهنگی است گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.
{$sepehr_album_11515}

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ روح الله رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه منا شهید عبدالصمد جمشیدنژاد افزود: شهدای حادثه منا خیلی مظلوم به شهادت رسیدند و باید بزرگداشت آنها به بهترین صورت برگزار شود.

 وی افزود: عظمت شهید در محضر خدا و در محضر اهل بیت والاست و شهادت دو رکن دارد، اول اینکه در راه خدا باشد و دوم اینکه برای هدف مقدسی باشد.        

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: اگر امروز یادواره شهدا در شهروکشور برگزارمی شود بدین معنی است که از این خانه ها در شهرستان شهید تربیت شده و پرورش یافته است و ما باید اهداف شهدا را فراموش نکنیم.

 رستمی تصریح کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری می فرماید باید در برابر نفوذ بیگانگان دقت کنیم بایستی به فرمایشات ایشان عمل کنیم، پیام شهدای ما پیام شهدای عاشوراست و شهدای ما با امام حسین (ع) عقد اخوت بسته اند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان افزود: شهدای فاجعه منا در حال عبادت و ذکر شهید شدند و به فضل الهی امیدواریم که با خون پاک این شهیدان، زمینه سرنگونی حکومت آل سعود فراهم شود.
وی در این آیین گفت: داعش، زاده وهابیت است و اکنون در دنیا چهره خبیث داعش، وهابیت و آل سعود و حامیان آنان مشخص شده است.
رستمی افزود: شهیدان فاجعه منا با نیت پاک و اخلاص به حج رفتند و مصداق بارز شجره طیبه بودند و این شهیدان با لب تشنه به شهادت رسیدند و با شهدای صحرای کربلا خیلی شباهت داشتند..
وی گفت: شهدای حادثه منا خیلی مظلوم به شهادت رسیدند و این حضورمردم پس از دوسال بیانگر این است که شهدا با ایجاد امنیت درکشور، آبروی کوچه ها و محلات و ایران اسلامی به شمار می روند.

 فرمانده سپاه ناحیه سپیدان نیز در این مراسم اظهار داشت :باید جوانان و صاحبان فکر و اندیشه چنین برنامه هایی را در سطح وسیع اجرا کنند چرا که این اقدامات در انسان تولید باور می کند و ریشه دار می شود و نهایتا انسان را در مسیر صحیح قرار می دهد.

وی تصریح کرد: آبرویی که شهیدان به این کوچه ها بخشیدند ماندگار است و محله ها تا همیشه به ایشان افتخار خواهند کرد.

 فرمانده سپاه سپیدان بیان داشت: اهدافی که امروز همه ما در نظام جمهوری اسلامی باتوجه به این که در جبهه جنگ نرم قرار داریم در وهله اول دفاع از هویت نظام مقدسات جمهوری اسلامی و دفاع در برابر خودپرستی و شرک و فتنه است که بابیداری و هوشیاری بسیجیان و مردم آگاه، فتنه های دشمنان نقش برآب می شود.

 رستمی با بیان اینکه مراسم آبروی محله در محله های سطح شهر اجرا می شود، تصریح کرد: یکی از اقدامات پیش روی سپاه در راستای تکریم مقام شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت اجرای مراسم آبروی محله است که طی آن محله هایی که شهیدان شاخصی دارند با حضور خانواده شهید در مسجد همان محله یاد و خاطره او را گرامی می داریم.

انتهای پیام/با تشکر از اسماعیل خادم خبرنگار افتخاری بسیج سپاه سپیدان