کد خبر: ۱۱۰۸۱۵
تاریخ انتشار:۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛
دیدار فرماندهی و جمعی از پایوران و بسیجیان شهرستان سپیدان با خانواده شهید عابدی.
به همت سپاه ناحیه سپیدان، حوزه مقاوت بسیج ثارالله و بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ فرمانده ناحیه و جمعی از پایوران و بسیجیان با خانواده شهید عابدی دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و به منظور تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهداي گرانقدر ؛ بسیجیان شهرستان ؛ فرمانده سپاه ناحیه به همراه مسئول بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان سپیدان باخانواده شهید سیاوش عابدی دیدار و گفتگو کردند و بار دیگر با آرمانهای والای شهدای گرانقدر انقلاب و 8 سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

در اين ديدار صميمي، رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان؛ ضمن تاكيد بر حفظ ياد و خاطره شهداء خطاب به پدر شهید عابدی گفت : شهداء چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور بابرکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است.و ما قدردان خون شهداء هستیم چرا که هر چه داریم به برکت خون شهداء و جانبازان عزیزی است که در دفاع از این مرز و بوم جانفشانی و رشادت های بی شماری از خود نشان دادند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با ارج نهادن به صبر و بردباری خانواده معظم شهدا اظهار داشت: ديدار با خانواده بزرگوار شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یکی از وظايف ماست و حضور در كنار خانواده معظم شهداء توفيق الهي براي مسئولان نظام اسلامي است.
رستمی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت ها است؛ افزود: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی و نیز شکست دشمن افتخاری عظیم را برای کشور وانقلاب به ارمغان آورده اند.

در ادامه فریدون رفیعی مسئول بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان سپیدان با اشاره به این‌که با وجود روحیه شهادت‌طلبی دشمن هرگز نمی‌تواند چشم طمع به این مملکت داشته باشد تصریح کرد: خانواده شهداء و ایثارگران مانند نگینی در جامعه می‌درخشند و روشنایی‌ بخش هستند. و وظیفه خود میدانم از شهیدان به عنوان قهرمانان ملی در میدان دفاع مقدس تجلیل نمائیم.

وی افزود؛ شهدای ما در ولایت پذیری و ولایت محوری حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار داده اند و این خصلت خوب را از ایشان به ارث برده اند. و در اکثر نبردها، عملیات های خود را با رمز یا زهرا (س) آغاز می کردند که ضرورت دارد ما نیز در جنگ با هوای نفس از این رمز استفاده نماییم.

در این دیدار حاج قدرت عابدی پدر شهید سیاوش عابدی از خاطرات شهیدش گفت.

شهید سیاوش عابدی در هفتم بهمن سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در اثر اصابت ترکش در سن 18 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

((خبر در حال تکمیل شدن میباشد))

انتهای پیام/مسعود انصاری