کد خبر: ۱۱۱۸۹۳
تاریخ انتشار:۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم خبر داد:
اعزام 400دانش آموز مقطع دوم متوسطه به اردوی راهیان نور از شهرستان جهرم
سرهنگ توکل: 400 دانش آموز مقطع متوسطه دوم در قالب 9 دستگاه اتوبوس به مدت سه روز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش تنویر جهرم، صبح جمعه 28مهرماه کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان جهرم با عنوان کاروان سردار شهید خلیل مطهرنیا با شرکت 400 دانش آموز مقطع متوسطه دوم به مدت 3روز با 9 دستگاه اتوبوس و همچنین یک دستگاه آمبولانس به منظور ارائه کمکهای فوری پزشکی، جهت بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان های شهدای گرانقدر اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در حاشیه اعزام این کاروان اظهار داشت: اعزام دانش اموزان مقطع متوسطه به اردوی راهیان نور با هدف زنده نگه داشتن یاد، نام و راه شهدا برگزار میشود.

وی در ادامه با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان و تقدیر از همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان و مدیران مدارس در اعزام اولین کاروان راهیان نور سال تحصیلی 96-97 تصریح کرد: دانش اموزان در طول این سفر از یادمان ها و مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، معراج الشهدا و یادمان علقمه دیدن خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با اشاره به اجرای متنوع برنامه های فرهنگی در حین اردو اظهار داشت: راویان و یادگاران دوران دفاع مقدس و روحانیون بسیج طلاب در این سفر دانش آموزان را همراهی می کنند.

سرهنگ توکل در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس از نامگذاری هر کدام از اتوبوس ها به نام یک شهید دانش آموز با هدف ایجاد انس و الفت بین شهید و دانش آموزان خبر داد.