کد خبر: ۱۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
فرمانده سپاه فجر:
از ظرفیت دانشگاه هنر در زمینه ترویج ارزش های انقلاب استفاده شود
سردار غیاثی گفت: دانشجویان بسیجی در راستای مقابله با جنگ نرم فرهنگی در دانشگاه فعال و نقش آفرین باشند و برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی تلاش کنند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با دانشجویان بسیجی استان فارس با تاکید بر اینکه حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ان یک وظیفه مهم است، گفت: علیرغم سیاه نمایی های بسیاری که بر علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته اما دو نهاد سپاه و بسیج بخوبی توانسته اند از انقلاب اسلامی دفاع کرده و اقتدار خود را نشان دهند.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی هدفمند در کارها و فعالیت ها، گفت: اثرات کارکرد های هدفمند تربیتی بسیج  در در زمینه هایی نظیر تربیتی، علمی، فرهنگی مشخص است و اقدامات شایسته ای توسط بسیج و سپاه در این زمینه ها صورت گرفته است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت هنر در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و دین اسلام، گفت: دانشگاه هنر شیراز از ظرفیت بالقوه و قابل توجهی در این زمینه برخوردار است و اساتید و صاحب نظران انقلابی، مومن و متعهد دانشگاه باید این ظرفیت های بالقوه را به عرصه عمل وارد کنند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی و استقبال گسترده مردم از این برنامه فرهنگی گُواه استقبال مخاطبان از آثار فاخر عرصه هنر انقلاب اسلامی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه تاثیرگذاری بر دانشگاه، دانشجویان و نظام آموزش عالی کشور از اهداف اصلی جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: دانشجویان بسیجی در راستای مقابله با جنگ نرم فرهنگی در دانشگاه فعال و نقش آفرین باشند و برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: فلج کردن دانشگاه ها در زمینه تربیتی و علمی و فروپاشی اعتقادی اساتید و دانشجویان کشور محور اصلی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه نظام اموزش عالی کشور هستند که تاکنون ناکام مانده اند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی حلقه وصل حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان بسیجی است و مسئولان این دو قشر تاثیرگذار بسیج در راستای هم افزایی بهتر توان داشنجویان و طلاب بسیجی تلاش کنند.