کد خبر: ۱۱۲۹۲۹
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
همزمان با اولین روز از هفته بسیج؛
همایش تجلیل از«طلایه داران اقتصاد مقاومتی» در سپیدان برگزار شد
صبح امروز و در آستانه هفته بسیج، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در سالن شهدای سپاه سپیدان برگزار شد.
{$sepehr_album_11992}
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ و در آستانه هفته بسیج، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در سالن شهدای سپاه سپیدان برگزار شد.

آزاد سازی شهر ابوکمال ضربه نهایی و راهبردی جهبه مقاومت بر پیکره خبیث داعش بود

سرهنگ کوشکی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول بیان داشت: پیروزی های جهبه مقاومت  و آزاد سازی شهرهای راهبردی عراق و سوریه و نویدی که سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی برای آزادی کره خاکی از لوث شجره خبیث داعش داده بود بار دیگر دست برتری نیروهای مقاومت را در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام به دنیا ثابت نمود.

روحیه جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

در این مراسم سرهنگ کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: مردم ما در طول ۳۹ سال بعد از پیروزی انقلاب مدام در صحنه‌های مختلف با تهدید و تحریم و فشار و جنگ نرم درگیر بوده‌اند و دشمنان نیز برای ضربه زدن به انقلاب و ملت، هر کاری که توانسته‌اند انجام داده‌اند.

سرهنگ کوشکی با تاکید بر اینکه طی این سال‌ها دشمنان در برابر مقاومت و ایستادگی ملت ایران شکست خورده‌اند، تصریح کرد: در طول جنگ تحمیلی نیز همین مردم بودند که در قالب نهاد بسیج وارد صحنه شدند و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند همچنین شهدای ما الگوی دفاعی به دنیا ارائه داده‌اند.

ایشان در ادامه بیان داشتند: سپاه و بسیج از نهادهای ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، و این دو نهاد در همه عرصه های نظام نقش طلایه داری را ایفا کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس تاکید کرد: صدور فرمان تشکیل بسیج در سال ۵۸ تدبیری از سوی امام خمینی (ره) بود و متعاقب آن، همه کشورهای مظلوم با اتکا به الگوی امنیتی که ایران ارائه داده است، به مبارزه برخاسته‌اند.

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه اگر به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنیم و یک مرحله از شکوفایی را طی کنیم، قطعا الگوی اقتصادی به دنیا ارائه خواهیم کرد، گفت: برای تحقق این امر باید با روحیه جهادی وارد میدان شویم زیرا کشور ما سرشار از ذخایر آب، خاک، معدن و نیروی انسانی خلاق است.

کارآفرینی موتور اقتصاد هر کشور است

کوشکی تصریح کرد: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار دهیم، درمی‌یابیم که این فرمایشات بسیار فراتر از چیزی است که در کتاب‌ها نوشته شده است.

وی با بیان این‌که متاسفانه برخی اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد ریاضتی اشتباه می‌گیرند، تصریح کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، چکیده همه مطالبی است که بزرگان حوزه اقتصاد طی سال‌ها عنوان کرده‌اند با این تفاوت که این مسائل بر اساس شرایط ایران بومی‌سازی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بدخواهان نظام از جوانان ما که به سلاح علم و ایمان مجهز هستند هراس دارند، تاکید کرد: طی چندسال اخیر، برای نهادینه شدن فرهنگی که جوانان را به سمت کارآفرینی سوق می‌دهد تلاش‌های زیادی صورت گرفته و باید سعس شود بسترهای لازم برای ورود جدی به این حوزه به خوبی آماده شود.

یادآور می‌شود در این همایش تعدادی از فعالان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان سپیدان تجلیل شدند.