کد خبر: ۱۱۳۹۲۲
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس به معنای بی اثر بودن مذاکره است
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: سران جهان اسلام باید از این اقدام مستکبرانه آمریکا درس عبرت بگیرند و هرگونه ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام حاجی زاده در دیدار با کارکنان معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر با بیان اینکه موضوع بهداشت و درمان یکی از مبانی اصلی حفظ و ارتقای سلامت نیروهای مسلح است، گفت:  توجه به سلامت جسم نه تنها سرزندگی فردی را در اعضای نیروهای مسلح به ارمغان می آورد بلکه پیش نیاز نشاط روحی آنان نیز هست.

وی با بیان اینکه سلامت روح و جسم از ارکان اساسی حفظ آمادگی همه جانبه برای دفاع از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: پیگیری امور درمانی اعضای خانواده های نیروهای مسلح یکی از موارد مهمی است که باید همواره مورد توجه مسئولان بهداشت و درمان قرار بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به اهمیت روشنگری علمای جهان اسلام پیرامون اهداف و برنامه های گروه های تروریستی نظیر داعش، گفت: گرچه داعش در عرصه نظامی شکست خورده اما بازمانده های این گروه و حامیان آنان هرگز از تلاش های مخرب خود دست بر نخواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه در برهه حاضر نقش آفرینی علمای جهان اسلام در مقابله با افکار تروریستی بیش از گذشته دارای اهمیت است، گفت: رژیم صهیونیستی دشمن اصلی جهان اسلام است و یکی از اهداف اصلی آمریکا و هم پیمانانش از تشکیل و توسعه گروه های تروریستی ایجاد حاشیه امن برای رژیم جعلی اسرائیل و دور کردن اذهان ملت های مسلمان از جنایات این رژیم در حق ملت مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت به شهر قدس به معنای بی اثر بودن  مذاکره و گفتگوست، گفت: سران جهان اسلام باید از این اقدام مستکبرانه آمریکا درس عبرت بگیرند و هرگونه ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

وی با اشاره به اینکه فلسطین مسئله مشترک تمام ملت های مسلمان است، گفت: اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر ملت های مسلمان در این موضوع و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین موثرترین راه حل برای به حرکت درآوردن سران کشورهای اسلام و مقابله با رژیم صهیونیستی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه این اتحاد و همبستگی جز با تلاش علمای جهان اسلام محقق نخواهد شد، گفت: جوانان مومن جبهه مقاومت با بهره گیری از آموزه های انقلاب اسلامی در جنگ با رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و در جنگ با گروه های تروریستی در سوریه و عراق به پیروزی دست یافتند و این باید بعنوان الگویی برای سایر ملت های مسلمان در مسئله فلسطین مطرح شود.