کد خبر: ۱۱۳۹۲۴
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
« راهبُرد مقاومت » تنها راه پیروزی بر رژیم اِشغالگر قدس است
سردار غیاثی گفت: حمایت همه جانیه از گروه های مقاومت اسلامی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه جهان اسلام قرار بگیرد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با اشاره به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت به شهر قُدس، گفت: این اقدام بار دیگر نشان داد سران مستکبر آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی هدف اصلی آنان است.

وی با اشاره به شکست نظامی گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق، گفت: شکست های پِی در پِی سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا بخصوص طِی سال اخیر موجب خشم سران استکبار جهانی شده و این از دلایل اصلی مطرح شدن موضوع  انتقال سفارت آمریکا به شهر قُدس بوده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پیروزهای جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با تروریست ها با استقبال ملت های مسلمان مواجه شده است، گفت: استکبار جهانی و بخصوص رژیم صهیونیستی از الگو شدن راهبرد مقاومت در جهان اسلام دچار واهمه شده اند و موجودیت خود را در خطر می بینند.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به الگوی مبارزه ملت های مظلوم مسلمان با استکبار جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: توالی پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، عراق، یمن و سایر کشور در نهایت به نابودی رژیم جعلی اسرائیل منجر خواهد شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه سال ها مذاکره با آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل نتیجه ای برای ملت مظلوم فلسطین در بر نداشته است، گفت: پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه و ناتوانی ارتش به اصطلاح مجهز اسرائیل در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت در  غزه نشان می دهد  « راهبُرد مقاومت » تنها راه پیروزی بر رژیم اِشغالگر قدس است.

وی با بیان اینکه قُدس پایتخت همیشگی فلسطین است، گفت: سران جهان اسلام به تبعیت از ملت های مسلمان نسبت به اقدام اخیر آمریکا مواضع اعتراض آمیز اتخاذ کنند و با صدای بلند اعلام کنند مسجد الاقصی میراث جهان اسلام و متعلق به ملت فلسطین است و تلاش آمریکا برای تغییر هویت آن هرگز به جایی نخواهد رسید.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از اقدامات اعتراضی ملت ایران و سایر ملت های مسلمان در برابر تصمیم آمریکا، گفت: حمایت همه جانبه از گروه های مقاومت اسلامی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه جهان اسلام قرار بگیرد همان طور که جمهوری اسلامی ایران همواره از گروه ها و ملت هایی که با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند حمایت می کند.