کد خبر: ۱۱۳۹۹۰
تاریخ انتشار:۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
تنویر کازرون؛
دوره بدو ورود دانش آموزان بسیجی
تنویر کازرون خبر داد: کلاسهای آموزش بدو ورود دبیرستان شهید صمد نظری با همت حوزه مقاومت شهید فهمیده کازرون برگزار گردید.

به گزارش تنویر، کلاس آموزش بدو ورود به بسیج به همت حوزه دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دبیرستان متوسطه اول شهید صمد نظری برگزار گردید.

دوره بدو ورود دانش آموزان بسیجی
 در این آموزش خواهر پاسدار پرویزی مباحثی در مورد آشنایی با تشکل بسیج و عملکرد آن و نحوه به وجود آمدن بسیج به فرمان بت شکن کبیر امام خمینی(ره) و اهداف آن را بیان کرد.
در ادامه این کلاس خواهر بسیجی حسینی نژاد به بیان ولایت پذیری و اطاعت از ولی امر مسلمین امام خامنه ای مسائلی را گفت.


آنگاه خواهر بسیجی پورپولادفرد کلاس حفاظت گفتار همراه با آموزش تاکتیک نظام را به اجرا در آورد. در این کلاس پورپولادفرد با بیان اینکه حفاظت گفتار تنها با رازداری، طفره رفتن  و در برخی شرایط با سکوت قابل اجراست ضرورت حفاظت گفتار را در این دانست که با رعایت آن ، می توانیم امنیت خود و منافع سازمانی و ملی را حفظ نمائیم.


خواهر پورپولادفرد مربی بسیجی گفت: بیشتر مشکلاتی که ما انسان ها درزندگی شخص وشغلی پیدا می کنیم ناشی از عدم رعایت حفاظت گفتار است، پس حفاظت گفتار، یک مصونیت شخصی، خانوادگی و سازمانی و ملی ایجاد می کند. اهمیت حفاظت گفتار، درآن است که بدون رعایت آن ، درزندگی عادی و سازمانی روزگار خوشی نخواهیم داشت.

 

آنگاه پورپولادفرد با آموزش تاکتیک نظامی کلاس حود را به اتمام رساند و در پایان دوره یکروزه دانش آموزان بصورت حلقه های زنجیره ای با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را نسبت به این دو شیطان بزرگ اعلام کردند.