کد خبر: ۱۱۵۰۳۶
تاریخ انتشار:۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
در سالن غدیر سپاه اقلید برگزار شد :
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه ، در سالن غدیر سپاه اقلید با حضور فرمانده ناحیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید،اعضاء شوراء ،فرماندهان حوزه های محلات و اقشار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه ، در سالن غدیر سپاه اقلید با حضور فرمانده ناحیه،  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید،اعضاء شوراء ،فرماندهان حوزه های محلات و اقشار برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار سید محمود جعفری فرمانده سپاه اقلید، به بیان اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر و لزوم توجه جدی فرماندهان حوزه های محلات و اقشار به این  دو مقوله مهم  پرداختند.

در ادامه  حاج آقا شاطری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید ،جایگاه این دو واجب فراموش شده را با توجه به آیات و روایات ،تبیین نمودند.

در ادامه دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه، از حوزه های بسیج محلات گزارش گیری عملکرد یکساله را به عمل آورد و به بررسی علل ضعف عملکرد در برخی از موارد پرداخت .

 در پایان مقرر شد حوزه های محلات و اقشار نسبت به رفع نقاط ضعف عملکرد خود در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در اسرع وقت اقدام نمایند.

{$sepehr_album_12363}