کد خبر: ۱۱۶۱۳۱
تاریخ انتشار:۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
تكرار نمایش «خاتون آب و آیینه» قطعاً اثرگذاری آن را بیشتر خواهد كرد
معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس با اشاره به اكران نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز تأكید كرد كه اگر این نمایش در مكان‌های مختلفی برگزار شود، حتماً هم كیفیت و هم اثرگذاری آن بسیار بیشتر از این‌ها می‌شود.
سعید كوشكی، معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس در حاشیه اكران نمایش «خاتون آب و آیینه»، با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز این نمایش در شیراز گفت: این نمایش در حقیقت با زبان هنر سعی دارد گوشه‌هایی از زندگی بانوی دو عالم را به تصویر بكشد.

وی افزود: تاكنون چنین اتفاقی نیفتاده است و برای اولین بار است كه چنین نمایشی با این كیفیت بر روی سن می‌رود و برای اقشار مختلف مردم نمایش داده می‌شود.

كوشكی با تأكید بر اینكه تكرار چنین نمایش‌هایی مسلماً اثرگذاری آن‌ها را بیشتر خواهد كرد، گفت: اگر این نمایش در مكان‌های مختلفی برگزار شود، حتماً هم كیفیت و هم اثرگذاری آن بسیار بیشتر از این‌ها می‌شود.

معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس ابراز امیدواری كرد كه بتوان این نمایش  را در مكان‌های مختلفی اجرا و به وسیله آن شبهات و ابهاماتی را كه درباره تاریخ صدر اسلام و زندگی حضرت زهرا(س) وجود دارد را برطرف كرد.

وی در عین حال این نكته را یادآور شد كه هر چند حتی یك لحظه از سختی‌ها و زندگی حضرت زهرا(س) را نمی‌توان با این نمایش‌ها به تصویر بكشانیم اما امیدواریم خدمتگزار خوبی برای آن بانو باشیم.