کد خبر: ۱۱۶۱۵۴
تاریخ انتشار:۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
در مدارس دخترانه متوسطه سپیدان؛
نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی دانش آموزان برگزار شد
اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان سپیدان بصورت همزمان در مدارس خدیجه کبری، کوثر، پیروزبخت و هاجر برگزار شد.
{$sepehr_album_12634}
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سعید مهبودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سپیدان در گفتگو با تنویر اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور به تصویر کشیدن توانمندی و استعداد دانش آموزان مدارس متوسطه دختر ، معرفی دانش آموزان برتر و هدایت دانش آموزان به سوی انتخاب رشته آگاهانه بر حسب توانمندی و نیاز جامعه دایر شده است.

مدیر آموزش و پرورش سپیدان با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهارداشت: دانش آموزان با خلق آثار علمی، پژوهشی و کار و فناوری در واقع به همه مردم یاد آور می شوند که هر فردی بر اساس استعداد و توانمندی که دارد باید برای رشد و تعالی ایران اسلامی بکوشد.

مهبودی گفت: آثار دانش آموزان نشان از همت و اعتماد به نفس آنان در سنگر علم و دانش به ویژه در ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه به منظور ایجاد فرصت های شغلی و درآمد زایی با رعایت فوانین و ضوابط اسلامی - ایرانی دارد.

وی  ادامه داد: در این نمایشگاه با 10 غرفه نظیر پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت، دهه فاطمیه، ایثار و شهادت ، علوم انسانی، بازارچه کار و فناوری و کافه کتاب به نمایش گذاشته شده است.

سعید مهبودی تاکید کرد: شعار اصلی این نمایشگاه را اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  تشکیل می دهد که دانش آموزان در این اقدام فرهنگی به مردم توصیه می کنند که کالای ایرانی بخرند تا تولید و اشتغال در کشور تقویت و گسترش یابد.

وی گفت: این نمایشگاه از 30 بهمن تا 10 اسفند در سالن اجتماعات دبیرستان های هاجر، خدیجه کبری، کوثر و شهید پیروزبخت دایر است.

همچنین در این نمایشگاه ها ،دانش آموزان ممتاز علمی-تربیتی و ورزشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/