کد خبر: ۱۱۶۵۰۴
تاریخ انتشار:۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
پیام نوروزی؛
پیام نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سپیدان
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سپیدان در پیام نورزوی خود فرارسیدن سال ۱۳۹7 را به شهروندان تبریک گفته و سالی پر خیر و برکت برای ملت ایران آرزو کرده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سپیدان در پیام نورزوی خود فرارسیدن سال 1397 را به شهروندان تبریک گفته و سالی پر خیر و برکت برای ملت ایران آرزو کرده است.

متن پیام نوروزی بدین شرح میباشد:

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار تجلی زیباترین جلوه رحمانی است که هرانسان صاحب دلی را به تفکر و تدبر و تعالی بیشتر به سمت کمالات انسانی فرا می خواند.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید، در این بهاران که گاهی جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین سر به جیب فرو می برد، تنها احساس دلخوشی و تسلایمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.

اینجانب فرارسیدن سال 1397 و عید بهاران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خانواده های معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا، پیشکسوتان جهاد و شهادت همه مردم شریف شهرستان سپیدان تبریک عرض می نمایم، امیدوارم سال جدید سال پرخیر و برکت برای جهان اسلام، انقلاب اسلامی، ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و زعامت رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشد.

سرهنگ دوم پاسدار       روح الله رستمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان