کد خبر: ۱۱۶۵۰۹
تاریخ انتشار:۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
پیام نوروزی؛
پیام نوروزی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سپیدان
نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، در پیام نوروزی حجت الاسلام معصومی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سپیدان آمده است: «یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال.السلام علیک یا اباالحسن عَلیِ بنَ مُحمّدِ الزَّکیّ اَلرّاشِدَ، النّورَ الثاقب و رحمت‌الله و برکاته؛ امسال طلیعه سال نو با ماه پرخیر و برکت رجب و شهادت امام هادی(ع) معنویت و نورانیت الهی پیدا کرده است.

ائمه‌اطهار(ع) علاوه‌بر هدایت معنوی، واسطه یفیض الهی و منبع تمام خیرات و کمالات هستند. رشد معنوی، اخلاقی و تربیتی جامعه مدیون وجود پُربرکت امامان معصوم(ع) است و آنان باعث آرامش، امنیت و امید جامعه هستند.

ویژگی دیگر سال ۱۳۹۷، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.چهل سال ایستادگی، ایثار و وفاداری ملت به نظام و ولایت و رهبری جای سپاس به درگاه الهی دارد.

پیروزی‌ها و دستاوردهای عظیم مردم ایران در چهل سال گذشته، از سوی دیگر شکست‌ها و ناکامی‌های پی در پی دشمنان علیه نظام اسلامی آینده درخشان و مستحکمی را نویدبخش است.

حلول سال نو و بهار پُرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی در تجدید حیات و فرصتی برای تازه شدن و بازنگریستن زندگی است. آن‌چه از گذر ایام باید برای ما درس و عبرت باشد تحویل حال همراه با تجدید سال است.

همان‌طور که با آمدن سال جدید، شاهد تغییر و تحول، سرسبزی و نشاط در طبیعت هستیم باید تغییر و دگرگونی در روح و جان ما پیدا بشود و لازمه این امر، توجه به ایمان و اخلاق، علم و معرفت، تلاش و همت است تا حالمان نیکوتر و امروزمان بهتر از دیروز گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت عید سعید نوروز و آرزوی طول عمر پُربرکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و علو درجات برای ارواح طیبه شهداء و امام راحل، سالی سرشار از خیر و برکت، صحت و عافیت، موفقیت و پیروزی در همه صحنه‌ها برای شما مردم بزرگوار و ولایت‌مدار از خداوند بزرگ مسئلت دارم».

انتهای پیام/