کد خبر: ۱۱۷۳۶۴
تاریخ انتشار:۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
روابط عمومی سپاه جهرم خبر داد:
موفقیت بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) جهرم در جشنواره بین المللی سیمرغ
نهمین جشنواره فرهنگی سیمرغ وزارت بهداشت، 17 اردیبهشت ماه با معرفی برگزیدگان رشته های مختلف، به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، 2 تن از بسیجیان پایگاه نمونه امام حسین(ع) جهرم، در رشته های فیلمنامه نویسی و عکاسی در نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت، حائز رتبه های برتر شدند.

بر همین اساس، برادر بسیجی، حسین حسین زاده جهرمی در رشته فیلم نامه نویسی با اثر "جشن تولد" در بخش فرهنگ و سلامت، و میلاد اسلام زاده در رشته عکاسی با اثر "طریق العباس" حائز رتبه های برتر گردیدند.


گفتنی است جشنواره بین المللی سیمرغ بین دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و با اهداف فرهنگی از سال 1387 در اصفهان شروع به کار نمود.

این جشنواره شامل بخش های تئاتر، فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبی، فرهنگ و سلامت، بخش آزاد و بین الملل می باشد که همه ساله به میزبانی یکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار می گردد.

نهمین دوره جشنواره، با فراخوان آثار مربوط از آبان لغایت بهمن ماه سال 1396 شروع و در نهایت، مراسم اختتامیه بخش هنرهای تجسمی و فیلم جشنواره، هفدهم اردیبهشت ماه در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران با معرفی برگزیدگان، پایان یافت.


گفتنی است میلاد اسلامزاده حائز مدال طلای جشنواره بین المللی "آربلا" کشور ترکیه در بخش مینیمال و همچنین حائز جایزه رسول اف و دیپلم افتخار جشنواره "تصویر سال" در بخش "خلاقه" کشور ترکیه نیز گردیده است. 


ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم به نوبه خود موفقیت این عزیزان را تبریک می گوید.

{$sepehr_album_12938}