کد خبر: ۱۱۷۴۳۳
تاریخ انتشار:۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
فرمانده سپاه مهر گفت:
سند2030 و FATF ابزار های دشمن در جنگ فرهنگی/مدافع حریم جامعه اسلامی باید شاخص محور باشد
رضایی گفت: دیروز دشمن می خواست با تصرف خاک ارزش های ما را از بین ببرد اما امروز با تلاش برای از بین بردن ارزش ها می خواهد کشور ما را تصرف کند و در این جنگ فرهنگی سند 2030، FATF، ماهواره، شبکه های اجتماعی و ترغیب مردم به مادیات و تجمل گرایی از ابزار های دشمن است.

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر که شب گذشته در شهر خوزی برگزار شده بود ضمن تبریک به مناسبت ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: هدف از روزه تحمل تشنگی و گرسنگی نیست بلکه روزه داری ایستادگی در مقابل شیطان است تا با تمرین نه گفتن به شیطان به تقوا و پرهیزگاری برسیم.

وی ادامه داد: اگر توانستیم تمام اعضاء خود را در مسیر الهی قرار دهیم در همه ایام روزه هستیم و شهدایی که امروز میزبان ما در این مجلس هستند این گونه بودند و امیدواریم که ان شاء الله خداوند توفیق عنایت فرماید تا هر روز به شهدا نزدیک تر شویم.

فرمانده سپاه مهر بیان داشت: همانگونه که رزمندگان ما با توکل به خدا و توسل به اهل بیت خرمشهر را آزاد کردند و مدافعان حرم خرمشهر های سوریه و عراق را آزاد کردند ما هم تکلیف داریم تا خرمشهرهای زمان خود را بشناسیم و بدانیم که دشمن در صدد تصرف کدام خرمشهر است تا در مقابلش بایستیم.

وی دست اندازی و رخنه در افکار و تلاش در جهت تغییر رفتار مردم را از اهداف دشمن برشمرد و تصریح کرد: دیروز دشمن می خواست با تصرف خاک ارزش های ما را از بین ببرد اما امروز با تلاش برای از بین بردن ارزش ها می خواهد کشور ما را تصرف کند و در این جنگ فرهنگی سند 2030، FATF، ماهواره، شبکه های اجتماعی و ترغیب مردم به مادیات و تجمل گرایی از ابزار های دشمن است.

رضایی اظهار داشت: اگر می خواهیم مانند شهدا در مقابل دشمن بایستیم باید بدانیم دشمن چه چیزی را به چه ابزاری هدف قرار داده است.

وی ثبات قدم در مسیر شهدا را مصداق عملی قدردانی از شهدا برشمرد و تاکید کرد: اگر نبود جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، مدافعان حرم و نیروهای انقلابی که سیاسیون هر برچسبی را نثارشان می کنند، مشخص نبود امروز نوامیس نجومی بگیران دست کدام داعشی باشد و صدای خرد شدن استخوان های روشنفکران لیبرالی زیر تانک های اسرائیل شنیده می شد و مشخص نبود با کدام گروه تکفیری درگیر هستیم و چه بر سر کشور و فرزندان ما خواهد آمد.

فرمانده سپاه مهر ولایت پذیری را لازمه قرار گرفتن در صف مدافعان حرم برشمرد و تصریح کرد: اگر می خواهیم مدافع حریم جامعه اسلامی باشیم باید شاخص محور باشیم نه شخصیت محور و مطابق وصیت نامه شهدا شاخص اصلی ولایت است و هرکس به شاخص ولایت نزدیکتر باشد ما به او نزدیکتریم.

وی ادامه داد:اگر سیاسیون و افراد منفعت طلب برچسب تندرو، خشونت طلب و تفرقه افکن به ما بزنند با تبعیت از ولایت مواضع خود را محکم اعلام خواهیم کرد.

رضایی توان دفاعی را مایه ­ی یأس دشمنان دانست و بیان داشت: دیروز با ندای خرمشهر باید آزاد گردد و امروز با توان دفاعی خود محکم در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده­ایم و اجازه نخواهیم داد دشمن به ملت و رهبری چپ نگاه کند.

وی گفتمان قرآن کریم، دفاع مقدس، شهدا و مدافعان حرم را ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ظالم دانست و تصریح کرد: ما در مذاکرات هرات، بحرین و ... را از دست دادیم اما با مقاومت خرمشهر، بستان، هویزه و سوسنگرد آزاد شد، حلب و موصل آزاد شد، توانستیم انقلابمان را صادر کنیم و با گفتمان مقاومت پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در مرزهای اسرائیل برافراشتیم.

فرمانده سپاه مهر گفت: امروز با مذاکرات اورانیوم غنی سازی شده را از دست دادیم و قلب راکتور اراک را با بتن پر کردیم و آمریکا ما را تهدید و تحریم کرد تا بار دیگر گفته مقام معظم رهبری که فرمودند آمریکا به دنبال براندازی نظام است نه هسته­ای تصدیق شود.

وی ادامه داد: برخی با زور و فشار مذاکره را آغاز کردند و زمانی که به نتیجه نرسیدند دیدیم که برخی خواص بی بصیرت رهبری را زیر سوال می برند.­­

فرمانده سپاه مهر در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: ان شاء الله با فیلترشکن هایی مانند تبعیت از ولایت، آیات قرآن کریم، توسل به اهل بیت و ... در مقابل تمام هجمه های دشمن خواهیم ایستاد.