کد خبر: ۱۱۷۴۳۵
تاریخ انتشار:۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۶
با حضور فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش لارستان
آئین تودیع و معارفه فرماندهان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان لارستان برگزار شد
آئین تودیع و معارفه فرماندهان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان لارستان، با حضور فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش لارستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان،در مراسمی با حضور آقایان اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و جاهدی فرماندهی ناحیه سپاه لارستان و معاونین و کارشناسان این دو نهاد، فرماندهان جدید و قدیم بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان مدیریت  لارستان تکریم و معارفه شدند.

در این مراسم روسای آموزش و پرورش و سپاه ناحیه لارستان در سخنانی ضمن تاکید بر استفاده حداکثری و برنامه ریزی شده از ظرفیت بزرگ جامعه دانش آموزی و فرهنگی شهرستان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از تلاش و فعالیت های فرماندهان سابق قدردانی و برای فرماندهان جدید این دو واحد آرزوی موفقیت نمودند.

گفتنی است در پایان مراسم با قرائت احکامی جداگانه، علی اکبر استاد زاده به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی معرفی و از محمد جعفر مهربانی فرمانده سابق تقدیر شد.

همچنین از محمد رضا ارفع فرمانده سابق کانون بسیج فرهنگیان تقدیر و وحید محمودزاده به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.