کد خبر: ۱۱۷۴۳۹
تاریخ انتشار:۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
راهبرد دشمن «شکستن ایستادگی مردم» و «ایجاد نارضایتی» است
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی گفت: دشمنان به دنبال بحران آفرینی در مسائل جزیی هستند تا روحیه ایستادگی مردم را درهم بشکنند.
به گزارش تنویر، آئین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس همراه با روایت گری و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس در شمالغرب شیراز توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) برگزارشد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) سوم خرداد ماه را یادآور رشادت ها و ایستادگی های انسان های مجاهدی که به وظیفه خود عمل نمودند برشمرد و گفت: فتح خرمشهر درس بزرگی برای نسل جدید و مسئولین است که نشان دهنده ی مقاومت و ایثار به عنوان رمز موفقیت ما است.

سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی افزود: رزمندگان اسلام با مجاهدت ،اخلاص،توکل برخدا،نصرت و اراده الهی توانستند بر دشمن پیروز شوند و عملیات غرور آفرین بیت المقدس را رقم بزنند.

وی تصریح نمود: پیام فتح خرمشهر را اگر امروز به کار بگیریم قله ها را خواهیم گذراند و پیمودن مسیر سخت با اتکا به عملیات هایی همچون بیت المقدس با نصرت الهی هموار خواهد شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه جبهه مقاومت، اسرائیل را محاصره کرده است یادآور شد: سی وشش سال پیش عملیات بیت المقدس برای آزادی خرمشهر  انجام شد و سالهاست عملیات الی بیت المقدس برای درهم شکستن اسرائیل نواخته شده است.