کد خبر: ۱۱۷۴۵۱
تاریخ انتشار:۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز خبرداد:
اجرای طرح «نسیم محبت» توسط بسیج در شمالغرب شیراز
سرهنگ پاسدار حسینی گفت: طرح نسیم محبت در قالب 50تیم تذکر لسانی در ماه رمضان در شمال غرب شیراز اجرایی می شود.
به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز؛ سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام بهار قرآن گفت: در ماه مبارك رمضان طرح «نسیم محبت» در قالب ۵۰ تیم تذکر لسانی در منطقه شمال غرب شیراز اجرا می‌شود.

سرهنگ حسینی افزود: این طرح در راستای مقابله با هنجارشکنی و حفظ حرمت روزه‌داران گرامی اجرا می‌شود كه در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شوند.

وی گفت: همچنین به‌منظور بهتر برگزار كردن این طرح، با دستگاه‌های مختلف اعم از شهرداری‌های مناطق شیراز و کلانتری‌های محدوده استحفاظی و اصناف و اتحادیه‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: در طرح مذكور قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در قالب تیم‌های ۵۰ نفری با رویکرد فرهنگی و لسانی با نظارت مستمر تذکرات را به صنوف و افراد در صورت لزوم ارائه م‌ دهند.

وی در پایان گفت: فضاسازی و توجیه اصناف به خصوص اغذیه فروشی‌ها و فعال‌سازی تیم‌های تذکر لسانی از جمله اقدامات قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) در شمال غرب شیراز است.

نام:

ایمیل: