کد خبر: ۱۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار:۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
حجت الاسلام والمسلمین نیری
نسخه آرمانی قرآن عمل به قرآن است
حجت الاسلام والمسلمین جواد نیری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شیراز در جمع کارکنان ناحیه بقیه ا...(عج)شیراز بیان نمود: نسخه آرمانی قرآن کریم عمل به قرآن است.
وی در این مراسم که با موضوع ویژگی های مومنان در قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در روزهای زوج برپا می باشد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای کارکنان ناحیه بقیه ا...(عج)با توجه به آیات 2الی 4 سوره مبارکه انفال افزود:امروز نماز در بعد فردی در جامعه طوری باید خوانده شود که به دنبال آن نماز در جامعه احیاء شودو همه در قبال خود و در قبال جامعه مسئول می باشیم.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز تصریح داشت:برای دعوت مردم به دین و اهمیت دادن به آن در اجتماعی حرکت کردن  که اهمیت زیادی دارد با همت نمود و اگر این عقیده به عقل رسیده شود ایمان با جان وقلب گره خواهد خورد.
وی راه تحصیل علم را  در چند مرحله نام برد که مرحله اول اخلاص در نیت ،مرحله دوم توبه مرحله سوم تلقین قلب با آیات و اذکار توحیدی را نام برد و خاطر نشان نمودبهترین حال برای مومنان جهت فیض به درگاه الهی زمانی می باشد که گناه کمتر در جامعه باشد و فیوضات بیشتر باشد که با توجه به احادیث و روایات بهترین حال مومن در وقت سحر می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین نیری در انتها برخی از ویژگی های مومنا را چون ذکر خدا می شنوند قلب هاب آنان ترسناک می شود،چون آیات خدا قرائت شود آن آیات ایمان آنها را زیارت می کند،توکل آنها به پروردگار خودشان می باشد و.... نام برد.