کد خبر: ۱۱۷۸۱۶
تاریخ انتشار:۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم به مناسبت هفته دفاع مقدس
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در جهرم/آغاز به ساخت 110پروژه عمرانی در جهرم 
سرهنگ توکل با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، از آغاز به ساخت 110 پروژه عمرانی در این هفته در جهرم خبر داد.
به گزارش تنویر جهرم، «سرهنگ غلامرضا توکل» در جمع خبرنگاران با تاکید به گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت:بسیجیان جهرمی در ایام محرم در حوزه امنیت،انتظامات، اطلاعات و ترویج فرهنگ عاشورا حضور فعالی دارند.

وی خطاب به مسئولان کشور، بیان کرد: مردم شریفی داریم و آنها نیز همواره با انقلاب اسلامی هستند بنابراین مسئولان کشور باید با مدیریت جهادی و عمل انقلابی در جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات مردم تلاش کنند.

سرهنگ توکل با اشاره به اینکه توان موشکی و نظامی امروز کشور ما قابل قیاس با دیروز نیست، افزود:موشکهای سجیل رزمندگان اسلام مصداق این مدعاست.

وی شعار هفته دفاع مقدس را ما توانستیم عنوان کرد و افزود:آغاز به ساخت ۱۱۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان جهرم از محل قرارگاه محرومیت زدایی،افتتاح نمایشگاه های دفاع مقدس جبهه، جنگ و شهادت، افتتاح نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری مراسم های آبروی محله و همایش تجلیل از اسرا و مفقودان، برگزاری شب شعر عاشورایی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در جهرم است.

وی در ادامه گفت:برگزاری همایش بزرگداشت شهدای کارمند شهرستان جهرم و نقش کارمندان در تشریح دستاوردهای ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی، برگزاری همایش رسالت زینبی زنان در هشت سال دفاع مقدس، برگزاری همایش تجلیل از شهدای بسیجی شهرستان، ایجاد موج روشنفکری و برگزاری نشست های بصیرتی در شهرستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در جهرم است.

سرهنگ توکل همچنین برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی شهدا، گلباران قبور شهدا، برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی، تجمع بزرگ پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس شهرستان جهرم،افتتاح نمایشگاه های دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، برگزاری همایش های روشنگری و بصیرت افزایی در سطح شهرستان، تجلیل از تولیدکنندگان برتر ،برگزاری همایش تبیین نقش اصناف در پشتیبانی مردمی در دوران دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی، همایش و تجمع بزرگ پیشکسوتان جبهه و جهاد و جمع‌آوری خاطرات فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس را به عنوان برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان معرفی کرد.