کد خبر: ۱۱۸۲۲۹
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
مدیر سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد:
ارسال ۳۰۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در فارس
مدیر سازمان بسیج رسانه فارس از ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد.
به گزارش تنویر؛ مصطفی اژدری، مدیر سازمان بسیج رسانه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان در سال جاری برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۳۰۰ اثر از ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه این استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینكه مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ پنج‌شنبه، اول آذرماه در شیراز برگزار خواهد شد، افزود:‌ داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در دو سطح ملی و استانی و بخش ویژه صورت گرفت.

اژدری اظهار كرد: این جشنواره در بخش‌های مختلف گزارش، خبر، عكس، یادداشت و كاریكاتور ویژه اصحاب رسانه فارس در سال جاری برگزار شد و برگزیدگان برخی از بخش‌های این جشنواره به مرحله كشوری راه خواهند یافت.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به بخش‌های كشوری این جشنواره گفت: مقاومت و دفاع مقدس، مسایل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از بخش‌های كشوری این جشنواره هستند.

وی با بیان اینكه موضوعات استانی از سوی ادارات استان انتخاب شده‌اند، گفت: موضوع «سازگاری با كم‌آبی» در تمام بخش‌ها و از سوی اداره آبفا، موضوع «معضل پلاستیك» در بخش كاریكاتور، موضوع «سختی‌های كار محیط بانان» در بخش خبر و موضوع «مشاركت مردم در حفظ محیط زیست» در بخش عكس از جمله موضوعاتی هستند كه توسط اداره‌كل محیط زیست استان فارس انتخاب شده‌اند.

اژدری ادامه داد: همچنین موضوع «سواد رسانه‌ای» در ۳ بخش موشن‌گرافی توسط سازمان فضای مجازی سراج، موضوع «رسانه و اجرای كردن اصل هشتم قانون اساسی درباره امر به معروف و نهی از منكر» توسط ستاد امر به معروف و نهی از منكر فارس از دیگر موضوعات بخش استانی جشنواره هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اظهار كرد: بخش ویژه جشنواره نیز «شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)» انتخاب شده كه تنها مختص استان فارس است.

وی با بیان اینكه در مراسم اختتامیه این شجناوره به نفرات اول تا سوم در هر رشته كشوری جایزه اهدا خواهد شد، گفت: به نفرات اول در هر رشته استانی و كشوری تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی و به نفرات دوم و سوم تنها لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

اژدری با تصریح اینكه نفرات اول تا سوم بخش كشوری به مرحله كشوری راه پیا خواهند كرد، گفت: این جشنواره در ساعت ۹ صبح سومین روز هفته بسیج امسال برگزار خواهد شد.