کد خبر: ۱۱۸۸۷۰
تاریخ انتشار:۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز:
جشنواره برترین های صالحین بسیج در شیراز برگزار می شود
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز خبر داد:جشنواره برترین های صالحین در بسیج در شیراز برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز  صبح امروز در گفتگو با تنویر بقیه ا...(عج) بیان داشت: جشنواره برترین های دست اندرکاران و زحمت کشان حلقات صالحین در بسیج در ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز در مجتمع فتح المبین شیراز برگزارد خواهد شد.

وی افزود:این مراسم در مجتمع تفریحی فتح المبین  سپاه فجر با حضور اعضاء فعال حلقات صالحین شامل مربیان،متربیان و سرگروهای برتر صالحین ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز برگزار خواهد شد و افراد و حلقات برتر در طول یکسال گذشته تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز ادامه داد:در راستای تقویت نظام تربیتی بسیجیان و افزایش کیفیت فرایند تحقیق در سطوح مختلف بسیج جشنواره برترین های حلقلا صالحین نواحی بسیج شیراز جهت قدردانی وسپاس از حلقات و افراد موثر در طرح صالحین انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنوراه برترین های حلقات صالحین بسیج  ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز با برنامه ریزی و پیگیری و برگزار جلسات با حضور شورای فرماندهی در ناحیه با دبیری تربیت و آموزش صالحین ناحیه برگزار شده و در نهایت ده حلقه برتر از بین حلقات صالحین ناحیه معرفی گردیده که ان شاء ا... در برنامه با شکوه از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرهنگ دوستدار در پایان هدف از برگزاری برنامه را تقویت و انگیزه و شور و نشاط انقلابی،ایجاد رقابت سالم،شناسائی و معرفی برترین های صالحین، جمع آوری و انتشار مستندات ،ابتکارات و نوآوری خلاقیات موثر در بخش ها در بین بسیجیان یاد برد.