کد خبر: ۱۲۱۴۰۵
تاریخ انتشار:۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
فرمانده سپاه کازرون در جمع دانشجویان جهادی دانشگاه آزاد:
اردوهای جهادی موجب امیدواری مردم می شود/ حضور در اردوهای جهادی بهترین خاطرات دانشجویلان بسیجی است

به گزارش تنویر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با حضور در اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون که در روستای کم برخوردار ملااره بخش جره و بالاده برگزار می شود در سخنانی در جمع دانشجویان جهادی این دانشگاه با تشکر از حضور دانشجویان در اردوی جهادی، اظهار داشت: اردوی جهادی یکی از برنامه های تاثیر بخش سازمان بسیج محسوب می شود که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

اردوهای جهادی موجب امیدواری مردم می شود/ حضور در اردوهای جهادی بهترین خاطرات دانشجویلان بسیجی است

سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان یکی از شاخصه های گام دوم انقلاب را امیدوار کردن مردم به نظام و انقلاب دانست و گفت: اردوهای جهادی یکی از فعالیت هایی است که با اجرای آن، مردم به نظام، انقلاب و اسلام امیدوار می شوند.

وی، اقدامات هدفمند و بر اساس نیازمندی اهالی روستا را یکی از ضروریات اردوهای جهادی دانست و بیان داشت: در صورتی که فعالیت ها بر اساس عرصه یابی دقیق و برنامه ریزی هدفمند، اجرا گردد کارآمدی اردوهای جهادی دوچندان خواهد شد.

افشاریان، با اشاره به فقر فرهنگی موجود در مناطق محروم، گفت: باید در اردوهای جهادی با زبان هنر، در صدد ریشه کن کردن فقر فرهنگی و اعتقادی تلاش نماییم چرا که اساس اردوهای جهادی مبتنی بر فعالیت های و اقدامات فرهنگی است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با اشاره به تاریخچه اردوهای جهادی در بسیج دانشجویی این شهرستان، یادآور شد: اردوهای جهادی برای اولین بار در سطح شهرستان کازرون توسط مجموعه کادرساز و وزین بسیج دانشجویی از سال 1386 آغاز شد و پس از گذشت دوازده سال، بسیج دانشجویی این شهرستان این کار را ادامه داده و به عنوان باتجربه ترین مجموعه شناخته می شود.

وی بهترین خاطرات دانشجویان بسیجی را حضور در اردوهای جهادی عنوان و بیان کرد: خیلی از افراد آرزو دارند که جای شما دانشجویان بسیجی و جهادی باشند؛ بسیاری از مسئولین ادعا می کنند که جهادی هستند اما دانشجویان بسیجی ثابت کرده اند که جهادی هستند؛ دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی نشان دادند که می شود دستگاهها و ظرفیت های شهرستان را همراه کرد.

 شایان باذلی مسئول گروه جهادی شهید علی اکبر پیرویان بسیج دانشجچویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در ابتدای این نشست، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته این گروه جهادی ارائه داد و گفت: 30 دانشجوی جهادی از دانشگاه آزاد به مدت 10 روز به محرومیت زدایی در عرصه های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، مشاوره و ... خواهند پرداخت.

سجاد رئیسی مسئول حرکت های جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون نیز در این نشست گفت: پیشنهاد می گردد کارگروهی شامل افراد اهل فکر و نخبگان در حوزه های مختلف برای برنامه ریزی، ساماندهی و هدایت گروههای جهادی تشکیل گردد و در این کارگروه از ظرفیت بسیج دانشجویی نیز استفاده شود که مورد استقبال فرمانده سپاه قرار گرفت.