کد خبر: ۱۲۱۹۶۱
تاریخ انتشار:۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم
اردوی جهادی بسیج دانشجویی جهرم در روستای رشیدآباد جهرم برگزار شد
سرگرد پاسدار محسن صادقی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم، از مشارکت 45 نفر از دانشجویان بسیجی در اردوی جهادی از بیست و سوم لغایت 29 شهریور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاههای جهرم، به همت دفتر سبیج دانشجویی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در روستای رشید آباد بخش مرکزی از بیست و سوم لغایت بیست و نهم شهریور ماه در حال برگزاریست.
 
سرگرد پاسدار محسن صادقی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم، با اعلام این خبر اظهار داشت: این اردوی جهادی با مشارکت 45 نفر از دانشجویان بسیجی در قالب دو گروه جهادی کمیل (پسران) و دختران آفتاب در عرصه های عمرانی، سلامت و فرهنگی ورزشی به مدت یک هفته از بیست و سوم شهریور در حال برگزاری است.
 
وی ضمن ابراز رضایت مردم و استقبال ایشان از اردوهای جهادی، این امر را باعث دلگرمی و زنده نمودن روح امید در بین خانواده های کمتر برخوردار عنوان نمود.
 
سرگرد پاسدار محسن صادقی با اشاره به تاثیرگذاری اردوهای جهادی در بین عموم مردم، اظهار داشت: تعمیر  و رنگ آمیزی مدرسه و مسجد روستا، برگزاری کلاسهای مشاوره جهت کودکان و والدین آنها، برگزاری کلاسهای آموزشی و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه های این اردوی جهادی می باشد که در حال اجراست.
 
{$sepehr_album_14395}