کد خبر: ۱۲۲۲۷۱
تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ
اعزام کاروان بزرگ بهداشتی و درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس به کربلای معلی

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، از اعزام دومین کاروان بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کربلای معلی خبر داد.

 

دکتر «فرخ بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعلام این خبر و با بیان اینکه هر ساله در گرامیداشت مراسم عظیم اربعین، عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) عازم کربلا می شوند، گفت: با حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری معاونت های مختلف دانشگاه، تیم درمانی دانشگاه، به عنوان یکی از قوی ترین تیم های درمانی کشور برای شرکت و خدمت رسانی در مراسم بزرگ اربعین حسینی، به کربلا اعزام می شود.

 

او با اشاره به اینکه در روز گذشته یک گروه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کربلا اعزام شد، افزود: علاوه بر اعزام گروه دانشجویی دانشگاه به کربلا، بیش از ۳۵۰ پزشک، پیراپزشک، پرستار و کارمند دانشگاه نیز برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) اعزام شد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس اعلام کرد: تیم های اعزامی دانشگاه در ۲۰ درمانگاه در شهر کربلا و بین راه نجف و کربلا، در دو گروه خواهران و برادران، خدماتی شامل خدمات ویزیت عمومی و تخصصی، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، نوار قلب، سنجش فشارخون و تجویز دارو را به صورت رایگان به زائران ارایه می دهند.

 

دکتر بهارلویی ادامه داد: در صورت نیاز برخی از زائران به دریافت خدمات تخصصی، طی هماهنگی با اورژانس کشور عراق، بیماران به بیمارستان های تخصصی عراق ارجاع داده می شوند.

تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فعالیت خود را از بیست و یکم مهر در کربلا آغاز می کند و ارایه خدمات به زائران کربلا، تا روز اربعین ادامه دارد.

پایان خبر