کد خبر: ۱۲۳۳۰۹
تاریخ انتشار:۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج:
روزانه بیش از 130 بسیجی در برنامه های مقابله با ویروس کرونا شرکت می کنند
سرگرد پاسدار احسان مصلی نژاد گفت: گروه جهادی راسخون و اعضای پایگاههای مقاومت بسیج با انجام فعالیتهای مختلفی از جمله تولید ماسک، ضدعفونی معابر، برپایی تور ایست وبازرسی و تهیه بسته های حمایت غذایی، در این ایام به جهاد مشغولند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج آن شهرستان، از 14 اسفند سال گذشته تا کنون، با همت جهادی در ایام مقابله با ویروس کرونا، نقش مهمی را در سطح شهرستان ایفا نموده است.

سرگرد پاسدار احسان مصلی نژاد، فرمانده حوزه شهری صاحب الزمان عج جهرم در گفتگو با تنویر، گوشه ای از خدمات آن حوزه را بدین شرح بیان نمود.

وی از حضور فعال بسیجیان پایگاههای مقاومت و گروه جهادی راسخون آن حوزه مقاومت تقدیر نمود و اظهار داشت: روزانه بیش از 100 نفر از بسیجیان در برنامه های مختلف مبارزه با ویروس کرونا شرکت می کنند.

مصلی نژاد در ادامه با اشاره به ضدعفونی نمودن روزانه ی اماکن، معابر و واحدهای مسکونی توسط بسیجیان پایگاههای مقاومت، بیان داشت: در این فرآیند بسیجیان در 15 بلوک، به ضدعفونی منطقه شرق جهرم و بیش از 2500 واحد مسکونی می پردازند.

وی در ادامه از مصرف روزانه ی بیش از دوازده کیلو محلول کلر جهت ضدعفونی نمودن معابر و اماکن عمومی، توزیع روزانه 200 دستکش، تولید و توزیع روزانه 500 ماسک خبر داد و افزود: 130 نفر از بسیجیان در قالب گروه جهادی راسخون به این امور مشغولند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج از تهیه 114 بسته حمایتی جهت خانوارهای کم بضاعت شهرستان و توزیع آن در شب عید نوروز و مبعث پیامبر اکرم ص به ارزش بیست و سه میلیون تومان به همت خیرین نیک اندیش خبر داد و افزود: بسته های حمایتی دیگری نیز آماده و در شب میلاد امام زمان عج توزیع خواهد شد.

برپایی تورهای ایست و بازرسی، کنترل مبادی ورودی و خروجی و اجرای تست غربالگری در مبادی ورودی، خدمات رسانی به افراد قرنطینه از دیگر اقدامات بسیجیان حوزه مقاومت صاحب الزمان عج است که از 14 اسفند سال گذشته تا کنون ادامه داشته است. 
{$sepehr_album_14850}