کد خبر: ۱۲۳۳۱۳
تاریخ انتشار:۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
فرمانده پایگاه مقاومت کربلا خبر داد:
تولید بیش از 4000 ماسک توسط بسیجیان پایگاه مقاومت کربلا
رضا نیکجو گفت: از ابتدای شروع فعالیت مقابله با ویروس کرونا، علاوه بر اکیپهای ضدعفونی، کارگاه تولید ماسک به همت خیرین در محل پایگاه راه اندازی شده که تا کنون بیش از 4000 ماسک تولید شده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، پایگاه مقاومت کربلا از جمله پایگاههای فعال در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، در شهر جهرم می باشد.

رضا نیکجو فرمانده پایگاه کربلا در مصاحبه با تنویر جهرم ضمن تقدیر از حضور خوب بسیجیان در ماموریتهای محوله و همچنین خیرین نیک اندیش اظهار داشت: از ابتدای شروع فعالیت مقابله با ویروس کرونا، علاوه بر اکیپهای ضدعفونی، کارگاه تولید ماسک به همت خیرین در محل پایگاه راه اندازی شده که تا کنون بیش از 4000 ماسک تولید شده است.

نیکجو با اشاره به اهمیت ضدعفونی نمودن معابر و اماکن عمومی به ویژه ساختمانهای مسکونی، از فعالیت شبانه روزی تیمهای ضد عفونی و محلول پاشی بسیجیان به صورت خودرویی، موتوری و پیاده خبر داد که در این بین بیش از 50 نفر از بسیجیان شبانه روز به فعالیت می پردازند.

فرمانده پایگاه کربلا از لزوم استفاده از ماسک و دستکش در بین مردم و همچنین بسیجیانی که با محلول های ضد عفونی سرو کار دارند گفت و اظهار داشت: کارگاه کوچکی با حضور 5 بانوی خیاط در پایگاه راه اندازی ده که روزانه 300 عدد ماسک تولید و بین مردم توزیع می شود. 

{$sepehr_album_14851}