کد خبر: ۱۲۳۶۸۴
تاریخ انتشار:۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
حجت الاسلام مصطفوی:
روز قدس تجلی یاری ستمدیدگان و مظلومان و مقابله با ظالمان
حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص روز قدس اظهار داشتند: روز قدس تجلی یاری ستمدیدگان و مظلومان و همچنین تجلی مقابله با ظالمان است.

وی بیان داشتند:طبق آموزه های دینی و ازوصایای مولای متقیان حضرت امام علی(ع) ما باید دشمن ستمگر و یاور مظلومان و ستمدیدگان باشیم.

مصطفوی گفت:ملت مظلوم فلسطین حدود 70 سال است که تحت ستم رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی بوده و روزی نیست که این رژیم تعدادی از مردم مظلوم فلسطین را  به شهادت نرساند.رژیم صهیونیستی همواره به دنبال این بوده و هست که این روز گرامی داشته نشود و لذا نباید به دلیل شیوع ویروس کرونا از روز قدس غفلت کنیم،بلکه به هر نحو که امکان پذیر است باید تنفر و انزجار خود را در روز تجلی مقابله با ظالمان نشان دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در خصوص نحوه برگزاری روز قدس نیز عنوان داشتند:باید با برگزاری برنامه ویژه روز قدس در فضای مجازی و حقیقی این روز را گرامی داشته و همه اقشار وظیفه دارند که نسبت به گرامیداشت روز قدس از ظرفیت خود استفاده نمایند.

وی افزود:هنرمندان،ورزشکاران،نویسندگان و قلم بدستان مومن و انقلابی،شعراء،خطبا،دانشگاهیان ،حوزویان و  همه و همه باید از توان و ظرفیت خود استفاده نموده و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حمایت خود را از مظلومان فلسطینی اعلام و با کاری نمادین و هنرمندانه روز قدس را با شکوه برگزار نمایند.

مصطفوی ابراز داشت:آحاد بسیجیان هم با حضور هوشمندانه و خلاقانه خود باید با تمام توان ممکن و با توجه به اهمیت روز قدس هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی حضور فعال داشته تا کسی فکر نکند که روز قدس خدای ناکرده به فراموشی سپرده شده است و باید کینه و دشمنی خود را به رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی نگه دارند.انشاءالله

وی در پایان افزود:همه باید طوری برنامه ریزی کنند که در هنگام  ایراد بیانات رهبر فرزانه انقلاب فرمایشات ایشان را بصورت زنده استماع نمایند..

{$sepehr_album_14921}