کد خبر: ۱۲۳۷۲۹
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
با همکاری هیأت رزمندگان شرق شیراز صورت گرفت:
توزیع گسترده بسته های معیشتی توسط پایگاه ثامن الحجج (ع) حوزه دو بسیج
پایگاه ثامن الحجج(ع) حوزه دو بسیج با همکاری هیات رزمندگان شیراز طی برنامه های مختلفی به مقابله با کرونا و کمک به معیشت مردم پرداختند.
پایگاه ثامن الحجج(ع) حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی (ع) با همکاری هیات رزمندگان شیراز طی برنامه های مختلفی به مقابله با کرونا و کمک به معیشت مردم پرداختند. 
جواد زارع قشلاقی فرمانده این پایگاه بسیج با بیان اینکه بسیجیان این پایگاه از همان روزهای نخست تا کنون به ضد عفونی کردن اماکن عمومی و خودروها و اکنون مدارس به صورت روزانه پرداخته و همزمان به توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی پرداختند.
ایشان مهمترین این برنامه ها را که با کمک هیات رزمندگان شرق شیراز صورت گرفت، توزیع گسترده بسته های معیشتی بود که حتی در رسانه های ملی و اخباری چون بیست و سی نیز انعکاس یافت. همچنین ایشان به توزیع غذای گرم بین تمامی اهالی ریاستی در بلوار نصر اشاره نمودند که به دفعات صورت گرفت.
این فرمانده پایگاه در انتهای مصاحبه خبری خویش به تامین بسیاری از مایحتاج مردم و گروه های جهادی توسط پایگاه تحت امر خویش اشاره داشتند که مفتخر هستند با قیمت مناسب و فراوانی بالا کمک زیادی به تامین بسته های معیشتی نمودند.