کد خبر: ۱۲۳۷۳۳
تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
به همت قسمت فرهنگی خانواده سپاه جهرم
از فرزندان روزه اولی کارکنان سپاه جهرم تجلیل شد
مسئول فرهنگی هنری سپاه جهرم گفت: 10 نفر از فرزندان پایوران سپاه جهرم که در ماه رمضان به عنوان روزه اولی بوده و موفق به ادای روزه ماه مبارک شده اند، از طرف فرماندهی و فرهنگی خانواده سپاه جهرم مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، تعداد 10 نفر از فرزندان پایوران سپاه جهرم، که در ماه رمضان به عنوان روزه اولی شناخته شده و موفق به ادای تمام روزه های ماه مبارک سال جاری شده اند، از طرف فرماندهی و فرهنگی خانواده سپاه آن شهرستان، مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرگرد پاسدار مسلم مطهر، مسئول فرهنگی هنری سپاه جهرم، در آئین تجلیل از فرزندان پاسدار آن ناحیه، اظهار داشت: از جمله دغدغه های سپاه پاسداران، تعالی عقیدتی و معنوی خانواده ها و فرزندان ایشان است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های مختلف ابلاغی و اقتضائی، جهت خانواده های کارکنان سپاه جهرم، هدف از اجرای آن برنامه ها را اهمیت دادن به مقوله خانواده در بین نیروهای مسلح دانست.

مسئول فرهنگی هنری سپاه جهرم، با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در باب رسیدگی به خانواده های نیروهای مسلح، بیان داشت: انشاالله با تقسیم خانواده ها به گروه های همسران با نام مبارک حضرت زینب س، فرزندان پسر با نام مبارک حضرت علی اکبر ع و فرزندان دختر با نام مبارک حضرت فاطمه معصومه س برنامه های متنوعی را در طول سال جهت ارتقاء عقیدتی و معنوی ایشان، اجرا خواهیم نمود. 

وی افزود: برنامه های متنوع فرهنگی مانند برگزاری مراسم در مناسبتها، برپایی نمایشگاه، برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی، برگزاری کلاسهای مختلف اعتقادی سیاسی و ... از جمله برنامه های قسمت فرهنگی خانواده می باشد.

{$sepehr_album_14926}