کد خبر: ۱۲۳۹۴۰
تاریخ انتشار:۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
سرهنگ پاسدار افشاریان:
کازرون به بازسازی و برنامه‌ریزی اصولی توسعه در همه ابعاد نیاز دارد
فرمانده پیشین سپاه شهرستان کازرون گفت: کازرون را با فرهنگ و علما و شهدا و رزمندگان و سرداران شهیدش می شناسند پس اولویت اصلی باید مباحث فرهنگی باشد.
به گزارش تنویر، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان کازرون با حضور سرهنگ پاسدار محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر كازرون برگزار شد. در این مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کازرون معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار افشاری تجلیل شد.

سرهنگ شهرام افشاریان، فرمانده پیشین سپاه ناحیه کازرون با بیان اینکه استقلال مجموعه سپاه و از مهمترین کارهای بود که در این مدت انجام شد گفت: ما معتقدیم که همه مجموعه های نظامی، بخصوص سپاه، باید یک مجموعه مستقل و خارج از جناح و گروه‌های سیاسی باشد و من این افتخار را دارم که به عرض برسانم سپاه پاسداران شهرستان کازرون هم اکنون تحت پوشش هیچ حزب و گروه و شخصیتی نیست.

افشارپور ادامه داد: جوانگرایی در مجموعه سپاه کازرون، از دیگر مواردی است که در مدت خدمتم مورد توجه بوده و بنا را بر این گذاشتیم که هم از ظرفیت گرانبهای پیشکسوتان گذشته و هم از وجود جوانان امروز در مدیریت های مختلف استفاده کنیم.

ارتباط حداکثری با همه سلایق و گروه‌های سیاسی در سطح شهرستان، و کنار گذاشتن نگاه تک بعدی و مقطعی در ارتباط با مسئولین شهرستان، همکاری صمیمانه با مجموعه فرمانداری و ادارات و دستگاه های دولتی، سرکشی های متعدد، حضور، اقدام، و برنامه ریزی برای بحران های مختلف، از دیگر اقداماتی بود که این فرمانده سپاه به عنوان گزارش فعالیت هایش ارائه داد و گفت: ما به ارتباط حداکثری با مجموعه های مختلف اعتقاد داشتیم.

وی در ادامه، به فعالیت های سپاه ناحیه کازرون در بحث مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: در قضیه کرونا هم شهرستان کازرون گل کاشت تهیه و توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی و پای کار آمدن همه حول یک اقدام جهادی، نگاه ویژه به نقاط محروم شهرستان، همراه سازی مسئولین و مطالبه گری نسبت به مسئولین، از اقدامات خاص ویژه گروه‌های جهادی بود.

به گفته افشاریان، افزایش متناسب پایگاه ها و حوزه های مقاومت و ارتباط مستقیم با یادگاران دفاع مقدس و پیشکسوتان عزیز هم از اقدامات داخلی برای مجموعه سپاه ناحیه کازرون بود.


وی تأکید کرد: کازرون امروز نیاز به یک بازسازی و برنامه‌ریزی اصولی توسعه در همه ابعاد دارد؛ کازرون را با فرهنگ و علما و شهدا و رزمندگان و سرداران شهیدش می شناسند؛ پس اولویت اصلی، مباحث فرهنگی باشد.

افشاریان در پایان با تأکید بر اینکه کار جزیره ای ما را به جایی نخواهد رساند، تصریح کرد: کازرون نیاز به شورای فرهنگی متشکل از همه دلسوزان و متخصصان دارد تا همانطور که در پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت شهید حجت الاسلام خرسند صادر کردند، عبارت کازرون مومن انقلابی باز هم پررنگ شود و ما نباید اجازه دهیم مفهوم این عبارت کمرنگ شود.