کد خبر: ۱۲۴۲۳۰
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
تنویر کازرون خبر داد:
دیدار فرمانده ناحیه با مسئول محترم حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) شهرستان کازرون

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دیدار با مسئول محترم حوزه علمیه مکتب الصادق (ع)کازرون اظهار داشت:دوست داریم در شهرستان در کنار روحانیت  محور وحدت باشیم تا ان شاالله به هدف واحدمون که خدمت به اسلام و مسلمین هست برسیم.

وی افزود:ان شاالله بتوانیم از هنر که مجموعه های سرود ،تئاتروتواشیح راشامل میشود  برای اهداف تعالی اسلام بهتر استفاده کنیم  و این علوم را درکنار علوم و آموزش برجسته حوزوی در حوزه علمیه بکارگیری کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد:باید فرهنگ ایثار و شهادت را به بطن جامعه آورد ه که برنامه آبروی محله نمونه ای بارز این فرهنگ بود و بهترین وحدت وهم دلی  در مساجد وپایگاهها متشکل شده از  سه ضلع امام جماعت، پایگاه بسیج و هیئت امنا، که می بایستی  با محوریت امام جماعت کنار هم جمع شوند .

سرهنگ توکل در پایان گفت:ما امروزبه  طلاب بیش از پیش  درراستای عملیاتی کردن  حلقات صالحین در پایگاهها نیازمندیم که  ان شاالله بتوانیم از عزیزانمان استفاده کافی  ووافی را در پیشبرد این شجره طیبه ببریم وبه یاری خداوند متعال وبه همت همه شما عزیزان  بتوانیم یک رزمایش مواسات و همدلی در کنار یکدیگر در مصلی نمازجمعه دردهه اول محرم  داشته باشیم.