کد خبر: ۱۲۴۲۵۲
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
انتخاب روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر بعنوان روابط عمومی برتر سپاه کشور
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: روابط عمومی قلب تپنده هر مجموعه و سازمان است و می تواند بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایفای نقش کند.
به گزارش تنویر، آئین تجلیل از معاونت ها و مدیریت های برتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر بعنوان مدیریت برتر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1398 تجلیل شد.

انتخاب روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر بعنوان روابط عمومی برتر سپاه کشور

حجت الاسلام محمودی با تجلیل از عملکرد درخشان مدیریت و کارکنان روابط عمومی سپاه فجر، گفت:  روابط عمومی سپاه فجر علاوه بر عملکرد قابل تقدیر در سال گذشته از ابتدای شیوع بیماری کرونا نیز با وجود شرایط سخت فعالانه در عرصه مستندسازی و انعکاس فعالیت های سپاه و بسیج فارس بخصوص در زمینه مقابله با بیماری کرونا و نهضت کمک مومنانه حضور داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر ضمن اهدای لوح سپاس از طرف حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی قلب تپنده هر مجموعه و سازمان است و می تواند بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایفای نقش کند.