کد خبر: ۱۲۵۰۷۷
تاریخ انتشار:۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
بیانیه هسته بین‌الملل و جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز؛
توافق با رژیم صهیونیستی، نشانه ضعف و پذیرش ذلت از سوی دولت‌هاست
اقدام ننگین و توافق خفت‌بار برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور سودان با رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادیشان با اسرائیل، نشانه ضعف و پذیرش ذلّت توسط دولت‌های سرسپرده و وابسته این کشورهاست.
هسته بین‌الملل و جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، در واکنش به دومینوی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، طی بیانیه‌ای که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شده است اعلام کرد:

بِسْمِ اللهِ قاِصمِ الجَّبارین ”إِنَّمَا یَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِینَ قَاتَلُوکُمْ فِی الدِّینِ وَأَخْرَجُوکُمْ مِنْ دِیَارِکُمْ وَظَاهَرُوا عَلَى إِخْرَاجِکُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ فَأُولَئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ” (آیه 9 سوره ممتحنه) ”خداوند شما را از دوستی و رابطه با کسانی نهی می‌کند که در امر دین با شما پیکار کردند و شما را از خانه‌هایتان بیرون راندند یا به بیرون‌ راندن شما کمک کردند و هر کس با آنان رابطه دوستی داشته باشد ظالم و ستمگر است.” 

اقدام ننگین و توافق خفت‌بار برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس (امارات و بحرین) و کشور سودان با رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادیشان با اسرائیل، نشانه ضعف و پذیرش ذلّت توسط دولت‌های سرسپرده و وابستة این کشورهاست.

دومینوی عادی سازی روابط با اسرائیل، که با مهندسی کاخ سفید و آقای ترامپ قمارباز و تشویق و فشارهای دولت لجن‌مال شده عربستان سعودی طراحی شده است، از دولت امارات شروع شد و پس از بحرین، حالا نوبت به کشور سودان رسیده است. 

این توافقنامه‌های شیطانی و شوم، علاوه بر انکار حقوق مردم مظلوم فلسطین، خلاف اراده و آرمان‌های مردم مسلمان این کشورهاست. اقدامات این سه کشور در رابطه با عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر قدس، باعث تشویق این رژیم به انجام جنایت‌های بیشتری در حق ملّت فلسطین و مقدّسات آن می‌شود. شکّی نیست که با باز شدن پای رژیم صهیونیستی در منطقه بوسیله اقدامات حکّام امارات و بحرین، امنیّت منطقه و خلیج فارس توسط اسرائیل و هم پیمانانش به خطر خواهد افتاد. رژیم صهیونستی و هم پیمانانش در منطقه و اربابشان آمریکا، باید بدانند که این طرح شیطانی همانند طرح‌های قبلیشان، سرانجامی نداشته و به اهداف پلید و شومش نخواهد رسید. 

ملّت‌های مسلمان باید بدانند که ماموریت اسرائیل، دامن زدن به ناامنی‌ها در منطقه است و این رژیم ظالم، مانع بزرگی بر همبستگی و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است. 

حکّام کشورهای اسلامی باید بدانند، براساس آیات قرآن و بیانات امام خامنه‌ای(مدّ ظلّه العالی)، ان‌شاالله و به حول و قوّه الهی، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، بیست سال آینده را نخواهد دید و هر دولتی که تن به ذلّت و خواریِ سازش و توافق با اسرائیل بدهد، خائن به اسلام و مسلمین بوده و مورد آماج خشم مقدّس و انتقام سخت امّت اسلامی قرار خواهد گرفت. 

هسته بین الملل و جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز ضمن محکومیت شدید این توافقنامه‌های خائنانه و ذلّت‌بار، آنها را بی‌احترامی به آرمان‌های اسلامی و امّت اسلامی دانسته و معتقد است این عمل موجب زوال و نابودی هرچه سریع‌تر این حکّام و حکومت‌های فاسدشان خواهد شد.