کد خبر: ۱۲۵۱۱۳
تاریخ انتشار:۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی فارس برپا شد
نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس برپا و با حضور مسئولان افتتاح شد.
نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس  امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.
بسیج دانشجویی استان فارس در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توان علمی جوانان کشور، اقدام به برپایی نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی این مجموعه کرد.
در این برنامه از برخی اختراعات دانشجویان بسیجی استان فارس رونمایی شد.
نشست هم اندیشی روسا، معاونان پژوهشی دانشگاه های استان فارس و دانشجویان با حضور معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.
نشست معاون پژوهش و فناوری سازمان بسيج دانشجویی کشور با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و همچنین بازدید از مرکز تحقیقاتی نوآوران بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز از برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.
مرکز شتاب دهنده تحقیقات و فناوری نوین صنایع غذا و دارو با مدیریت مژگان حاجی زمانی، مرکز تحقیقاتی نوآوران دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز با مدیریت  علیرضا جلیلی، مرکز تحقیقاتی ویرا (در حوزه نفت و پتروشیمی) با مدیریت مهدی رضوی فرد، مرکز تحقیقات و فناوری دانشجویی پزشکی و علوم نوین با مدیریت مریم اسدی، مرکز تحقیقات خانواده با مدیریت منیره افشین پور، هسته های علمی دانشگاه شهید باهنر شیراز و دانشگاه فیروزآباد در این نمایشگاه حضور دارند. 
این نمایشگاه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با تعداد محدودی از هسته های علمی دانشجویی دانشگاه های استان برگزار شد. 
در این برنامه از 2 جلد اول فصلنامه نما فارس(نظام مسائل استان فارس) رونمایی شد.