کد خبر: ۱۲۶۸۶۲
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
مسئول اردویی سپاه جهرم خبر داد:
برگزاری ویژه برنامه های راهیان نور در جهرم
سرگرد پاسدار سعید دائمی از برگزاری ویژه برنامه های راهیان نور در فضای مجازی به مناسبت بیستم اسفند ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرگرد پاسدار سعید دائمی، مسئول قسمت اردویی و گردشگری آن ناحیه، در مصاحبه ای با تنویر جهرم از برگزاری ویژه برنامه های راهیان نور در فضای مجازی، به مناسبت ۲۰ اسفند ماه روز ملی راهیان نور، خبر داد. 
بر همین اساس وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در فضای جامعه گفت: اولین برنامه اجرای روایتگری با استفاده از خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس، در شبکه شاد آموزش و پرورش شهرستان جهرم و استان فارس به صورت زنده می باشد. 
دائمی از دیگر برنامه های اجرایی در این روز را پخش آثار رسانه ای صوتی و تصویری و گزیده ای از کلیپ های راهیان نور سالهای گذشته به همراه معرفی مناطق عملیاتی، در فضای مجازی عنوان داشت. 
مسئول اردویی و گردشگری سپاه جهرم، دیدار با خانواده شهدا و گلباران قبور شهدا را با رعایت دستورالعملهای بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، از دیگر برنامه های روز ملی راهیان نور معرفی نمود.

وی در پایان افزود: مصاحبه با یادگاران دوران دفاع مقدس، انتشار بیانیه، تقدیر از اعضای قرارگاه راهیان نور و خادم الشهدا و تقدیر از برادر بسیجی محسن راست خانه توسط ستاد راهیان نور کشور که در رشته فیلنامه حائز رتبه برتر کشوری گردیده، از دیگر برنامه های بزرگداشت روز ملی راهیان نور می باشد.