کد خبر: ۱۲۷۰۲۶
تاریخ انتشار:۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
اولین رویداد ملی افق روشن با رویکرد امید آفرینی در فارس برگزار می شود
سعید یوسفی در نشست مجازی با خبرنگاران صبح امروز از آغاز اولین رویداد ملی افق روشن در دانشگاه های فارس خبر داد و افزود:مرکز فضای مجازی و افکار عمومی بسیج دانشجویی رویداد مبتنی بر تولیدات چند رسانه‌ای و محتوای فضای مجازی با رویکرد امید آفرینی در دانشگاه های استان فارس برگزار می‌ کند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس،سعید یوسفی در نشست مجازی با خبرنگاران صبح امروز از آغاز اولین رویداد ملی افق روشن در دانشگاه های فارس خبر داد و افزود:مرکز فضای مجازی و افکار عمومی بسیج دانشجویی  رویداد مبتنی بر تولیدات چند رسانه‌ای و محتوای فضای مجازی با رویکرد امید آفرینی در دانشگاه های استان فارس برگزار می‌ کند. 

یوسفی افزود: دانشجویان علاقمند و فعال در حوزه فضای مجازی  تولیدات خود را در محورهای ؛استقلال و آزادی، علم و پژوهش ، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن به مرکز فضای مجازی و افکار عمومی سازمان بسیج دانشجویی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه نام نویسی این رویداد از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده  تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد افزود: علاقمندان می توانند در  قالب  مکتوب شامل نشریه و یادداشت، در قالب دیجیتال در زمینه های موشن گرافیک ، استاپ موشن و کمیک استریپ  و هم‌چنین در قالب تصویری شامل مصاحبه پیاده رویی ، مصاحبه گفت و گو محور ، مستند و فیلم کوتاه ، کلیپ و نماهنگ و در قالب  گرافیکی شامل عکس نوشته ، اینفوگرافیک ، پوستر و  در قالب صوتی شامل نمایش رادیویی و پادکست در این رویداد ملی شرکت نمایند.
 وی  افزود: در این گونه رویداد های ملی ضمن اهدا جوایز نقدی و غیر نقدی به نفرات برتر،  افراد خلاق و مستعد در حوزه فضای مجازی شناسایی و به مجموعه های رسانه ای استان و کشور جهت همکاری معرفی خواهند شد. 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی و هم بصورت گروهی در این رویداد شرکت کنند خاطر نشان کرد :  شرکت کنندگان بعد از  نهایی کردن ثبت نام خود فرصت دارند  آثار خود  را تا ۳۰ اردیبهشت ماه ارسال نمایند.
گفتنی است علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به   آدرس http://www.najmevent.ir/ofogh مراجعه کنند.