کد خبر: ۱۲۹۴۴۹
تاریخ انتشار:۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
برپایی نمایشگاه‌های اسوه در شهرستان کازرون
نمایشگاه‌های اسوه به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج در سه نقطه از شهرستان کازرون، برپا و توانمندی‌ها و نمود اقدامات بسیجیان در بخش‌های مختلف، به نمایش گذاشته شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در حاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه این شهرستان، گفت: نمایشگاه‌های «اسوه» با هدف به نمایش گذاشتن بخشی از دستاورد‌های بسیج و نیز شناسایی پایگاه مقاومت برتر و اسوه در شهرستان کازرون برگزار شد.

سرهنگ غلامرضا توکل گفت: پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج شهرستان کازرون دستاورد‌های خود را در عرصه‌ها و فعالیت‌های مختلف در این نمایشگاه‌ها در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

او نمایش بخشی از فعالیت و توانمندی‌های بسیج را از اهداف این نمایشگاه‌ها بیان و گفت: شناسایی پایگاه‌های مقاومت برتر، انتقال تجربه و تقویت و کمک به سایر پایگاه‌ها در کمک به رسیدن به اهداف از اهم برپایی نمایشگاه اسوه در سطح شهرستان و بخش‌های کازرون محسوب می‌شود.

توکل، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی و هنری و ... را از بخش‌های مختلف این نمایشگاه‌ها اعلام و گفت: کارشناسان بعد از بازدید، براساس شاخص‌هایی پایگاه‌های مقاومت بسیج را ارزیابی و برترین‌ها را برای حضور در جشنواره شهرستانی و پس از آن استانی، انتخاب می‌کنند.

او گفت: یکی از برنامه‌های مهم بسیج، برگزاری جشنواره اسوه در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری است که برای ایجاد فضای رقابتی بین پایگاه‌های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی این جشنواره در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

توکل گفت: بسیج مردم دار، مردم یار و مردم دوست است که نمایشگاه‌های اسوه به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در بخش‌های خشت و کنارتخته، جره و بالاده و مرکزی شهرستان کازرون برپا شده است.