کد خبر: ۱۲۹۴۶۰
تاریخ انتشار:۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
اولویت سپاه پاسداران خدمت‌رسانی به مردم است
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: اولویت سپاه پاسداران خدمت‌رسانی به مردم است.
فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه سپاه از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، گفت: آنچه مهم است اولویت در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی است.
ب غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز، ۱۲ تیرماه در حاشیه بازدید از ساخت مسکن محرومین در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت ۸ مسکن مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در این منطقه در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را خادم ملت می‌داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
توکل یادآور شد: آنچه مهم است اولویت در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی است و در این راستا باید مشکلات مردم را شناسایی کرده و توسط خود مردم حل مسئله کنیم که یکی از این موضوعات تأمین مسکن محرومین است.
فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: اولویت در طرح ساخت مسکن محرومین بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد، ساخت مسکن محرومین در روستا‌هاست که هم به پایداری مردم در روستا‌ها و هم به مهاجرت معکوس و هم امیدآفرینی در بین مردم کمک می‌کند.
وی در پایان بیان کرد: طرح مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان کازرون و با همکاری برخی از ادارات همچون بنیاد مسکن و دیگر نهادها در حال اجراست که در مرحله اول در بخش خشت و بخش بالاده هرکدام ۳ واحد و بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز ۲ واحد ساخت و ساز در حال انجام شدن است.
انتهای پیام