کد خبر: ۱۲۹۶۳۳
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
در پیام فرمانده سپاه فجر فارس در تقدیر از مردم شیراز از استقبال و تشییع و تدفین سردار بی سر آمده است
بی تردید وداع عاشورایی مردم شیراز که برخاسته از ایمان و اعتقاد مردم شیراز از این شهید، دلالت بر عیار ممتاز قدرشناسی ملت از مجاهدان دارد
فرمانده سپاه فجر فارس به پاس تقدیر از حضور پرشور مردم شیراز در استقبال، تشییع و تدفین سردار بی سر، در پیامی گفت: امروز، شیراز، شهیدی را به تشییع برخاست که کروبیان عالم بالا در انتظار رسیدنش، سر از پای نمی‌شناسند.
 فرمانده سپاه فجر فارس به پاس تقدیر از حضور پرشور مردم شیراز در استقبال، تشییع و تدفین سردار بی سر، در پیامی گفت: امروز، شیراز، شهیدی را به تشییع برخاست که کروبیان عالم بالا در انتظار رسیدنش، سر از پای نمی‌شناسند. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ
سردار رشید اسلام؛ سردار بی سر، حاج عبدالله اسکندری در هودجی از نور بر شانه های مردم فارس در شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (علیهماالسلام) تشییع شدند.
امروز، شیراز؛ شهیدی را به تشییع برخاست که کروبیان عالم بالا در انتظار رسیدنش، سر از پای نمی شناسند که جای و جایگاه آنان این است:
"فِی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلِیکٍ مُقْتَدِرٍ"
بی تردید این وادع عاشورایی و شگفت انگیز که برخاسته از ایمان و اعتقاد مردم فارس و شیراز از این شهید والامقام است؛ دلالت بر عیار ممتاز هوشمندی و قدرشناسی این ملت از مجاهدان خود دارد.
فارس؛ باردیگر، دین خود را به اسلام ادا کرد، حضوری اینچنین که برخاسته از عشقی سترگ و شکوهمند است را چگونه میتوان توصیف نمود و از آن تقدیر کرد.
قدرشناسی تان مبارک باد که حضور حاج عبدالله اسکندری را در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و گردنه ها و گرداب ها از یاد نبردید.
سپاسگذار حضورتان مگر خداوند جلیل و روح بلند شهیدان باشد که از روزهای قبل جانانه به پای ایستادید تا دشمن بداند هزاران عبدالله اسکندری از خون پاکش خواهند روئید و گلستان ولایت از سربازان و سرداران، هیچگاه تهی نخواهد شد.
به پاس آنچه که امروز مردم فارس و شیراز در تشییع ملکوتی و الهی سردار بی سر شهید حاج عبدالله اسکندری آفریدند، از جان و دل سپاسگزارشان هستیم که فریاد آگاهانه امروزشان؛ پرچم برافراشته حریم آل الله را برافراشته تر کرد و پرچم سرخ حسین بن علی(ع) را بر بام فلک به اهتزاز در آورد
سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی
فرمانده سپاه فجر استان فارس

انتهای پیام/