کد خبر: ۱۲۹۶۴۳
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
مدیر مرکز رشد بسیج کازرون خبر داد:
نذرعلمی ویژه کنکوری‌ها در کازرون برگزار شد
کارگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور ویژه کنکوری‌های ۱۴۰۱ در مرکز رشد خلاقیت و نواوری بسیج شهید پیرویان کازرن برگزار شد.
  کارگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور ویژه کنکوری های ۱۴۰۱ در مرکز رشد خلاقیت و نواوری بسیج شهید پیرویان کازرن برگزار شد . در این کارگاه مشاوره از ظرفیت مشاوران کنکور جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکوری ها در کلیه رشته ها استفاده شد .

مدیر مرکز رشد خلاقیت و نوآوری بسیج شهید دکتر علی اکبر پیرویان کازرون در این باره گفت : در راستای ماموریت های ابلاغی سند اعتلای ده ساله بسیج همچنین اجرایی شدن نقشه راه علمی بسیج این مرکز نسبت به برگزاری کارگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور اقدام نموده است .

مدیر مرکز رشد ادامه داد: همچنین طبق بیانیه گام دوم انقلاب برای اینکه بتوانیم به این مهم دست یابیم یک نقشه راه ۱۰ ساله در کشور به نام نقشه راه جهاد علم و فناوری طراحی که از ظرفیتی که در داخل کشور در حال شکل گیری است بهترین استفاده را بشود .

محمد رحیم علیزاده مدیر مرکز رشد ضمن قدردانی از مشاوران و اساتید بسیجی که در این کارگاه با مرکز رشد بسیج همکاری داشته اند گفت :امیدواریم با استفاده ظرفیت های بسیج اقشار خصوصا دانشجویی و اساتید بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین بتوانیم قدم های موثری برداریم .

 علیزاده از داوطلبان و خانواده آنان خواست ضمن حفظ آرامش خود، با مشورت مشاوران متخصص و در نظر گرفتن تمامی جوانب شخصی و محیطی رشته هایی را انتخاب کنند که متناسب با ویژگی های شخصیتی، علاقه، توانایی، ارزش‌های فردی و آینده شغلی روشن باشد.

مدیر مرکز رشد خلاقیت و نوآوری بسیج شهید دکتر علی اکبر پیرویان کازرون اشاره کرد : مراکز رشد و نوآوری بسیج با محوریت حمایت و تلاش در جهت ایجاد و رشد و توسعه واحدهای کوچک و طرح‌های صنعتی جهت تجاری‌سازی در زمینه‌های مختلف علمی پژوهشی، ارائه مشاوره‌های علمی، کارگاهی و آزمایشگاهی، بسترسازی جهت ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب جهت نیروهای تحصیل کرده، بسترسازی جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی؛ تولید و توسعه محصولات و فرآیندهای فنآوری قابل عرضه به بازار فعالیت می نمایند .

انتهای پیام/