کد خبر: ۱۳۰۰۴۳
تاریخ انتشار:۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
مرمت و بازسازی مخزن آب روستایی بخش سیمکان با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال
به همت بسیج سازندگی سپاه جهرم و با مشارکت اداره آبفا شهرستان جهرم مخزن آب شرب روستاهای کاکان و مزکان بخش سیمکان مرمت و بازسازی گردید.
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم به مناسبت هفته بسیج و در راستای پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی ،مخزن آب روستاهای کاکان و مزکان بخش سیمکان، مرمت و با حضور حجه الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، مسئول بسیج سازندگی سپاه، سرپرست اداره آبفا، دهیار و جمعی از اهالی روستای کاکان آبگیری گردید.

یداللهی سرپرست اداره آبفا جهرم ضمن تقدیر از فعالیتهای جهادی سپاه جهت رفع محرومیت زدایی در مناطق مختلف، اظهار داشت: مخزن آب این دو روستا به علت فرسودگی دارای نشت و هدر رفت آب گردیده بود و مشکلاتی را برای اهالی روستا به ویژه در فصل تابستان ایجاد نموده بود که به همت بسیج سازندگی سپاه و همکاری اداره آبفا مراحل مرمت و بازسازی تخصصی صورت گرفت و از هدر رفت آب جلوگیری و موجبات رضایت اهالی روستا را فراهم نمود.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان جهرم نیز در همین راستا گفت: جهت اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی هزینه گردید.
{$sepehr_album_15808}