کد خبر: ۱۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
متکی و مرادی میهمانان، ویژه برنامه به وقت دانشجو در دانشگاه شیراز
ویژه برنامه به وقت دانشجو به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شیراز با حضور منوچهر متکی وزیر امور خارجه دولت دولت های 9 ام و 10 ام و محمد مرادی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز برگزار شد.
 متکی و مرادی میهمانان، ویژه برنامه به وقت دانشجو در دانشگاه شیرازمتکی و مرادی میهمانان، ویژه برنامه به وقت دانشجو در دانشگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری تنویر همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو و به مناسبت گرامیداشت این روز، ویژه برنامه "به وقت دانشجو" مورخ سه‌شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ در دانشگاه شیراز برگزار گردید.
 این ویژه برنامه با شعرخوانی دکتر محمد مرادی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز، و همچنین سخنرانی دکتر منوچهر متکی، وزیر امور خارجه دولت‌های نهم و دهم، همراه شد.
از موضوعات مطرح شده در این برنامه می‌توان به بررسی و مقایسه سیاست خارجه دولت‌ها در گذشته و حال، بررسی کارنامه دولت سیزدهم تاکنون، تحولات اخیر کشور و ... اشاره کرد. همچنین در پایان، دانشجویان سوالات خود را از مهمان برنامه پرسیدند. 
لازم به ذکر است که برنامه "به وقت دانشجو" به عنوان تنها برنامه شاخص دانشجوییِ گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شیراز، به همت بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار گردید.

متکی و مرادی میهمانان، ویژه برنامه به وقت دانشجو در دانشگاه شیراز