کد خبر: ۱۳۰۰۸۰
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
جهاد تبیین در محیط دانشگاه اهمیت دادن به تربیت نیروی متخصص می باشد
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در دانشگاه پیام نور کازرون گفت: جهاد تبیین در محیط دانشگاه اهمیت دادن به تربیت نیروی متخصص می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در نشست بصیرتی جهاد تییین در دانشگاه پیام نور کازرون با گرامی داشت 16آذر اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم جهاد تبیین این است که نقش مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف که از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته است تبیین شود.
وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد فتنه‌های مختلفی در کشور بوده‌ایم اما این فتنه‌های دشمن با حضور مردم، ناکام ماندند و شکست خوردند.
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون نقش مردم را در موفقیت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نقش بسیار حیاتی و مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: این نقش بر اساس جهاد تبیین، بایستی برای نسل جوان و دانشجو، تبیین شود. مردم همواره براساس تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده‌اند و این یک دستاورد بسیار بزرگ ناشی از وقوع انقلاب اسلامی ایران است.
 سرهنگ توکل گفت: جهاد تبیین در محیط دانشگاه در واقع یعنی اهمیت دادن بیش از پیش به تربیت نیروی متخصص، کارآمد، توانمند و معتقد متعهد به مبانی انقلاب اسلامی برای پیشرفت ایران اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و در عین حال تقویت مطالبه‌گری برای رفع مشکلات مردم است.
  وی با بیان اینکه جهاد تبیین و تحقق شعار سال مستلزم روحیه و کار جهادی است، تاکید کرد: امروز ضروری است جهاد تبیین و جهاد علمی با یکدیگر همراه شوند، تولید دانش‌بنیان نیز در بیانات مقام معظم رهبری بیشتر متوجه نهاد دانشگاه است و بخش دانشی تولید در مرحله نخست بر عهده دانشگاه‌ها و مراکز علمی قرار دارد.
  در پایان این نشست از مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون که رتبه برتر کشوری بسیج مهندسین صنعت و معدن را کسب نموده بود، تجلیل بعمل آمد.