کد خبر: ۱۳۰۰۸۲
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
ستارهدایتخواه در مراسم روز دانشجو:
نقشه نبرد تمدنی ما با دنیای استکبار از 16 آذر 1332 بدست دانشجویان شهید ، عملیاتی شد
ستارهدایتخواه در مراسم روز دانشجو: نقشه نبرد تمدنی ما با دنیای استکبار از 16 آذر 1332 بدست دانشجویان شهید ، عملیاتی شد

ستارهدایتخواه در مراسم روز دانشجو  در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی  با اشاره به پیشینه روز دانشجو گفت: دخالت ها و جنایتهای دولت آمریکا و انگلیس در ایران سابقه دیرینه دارد و آنهایی که ما را به متوهم بودن در قبال توطئه و دشمنی دشمنان ، می دانند به تاریخ قبل از جمهوری اسلامی مراجعه کنند که چه کسی دشمنی را اغاز کرده و رها نمی کند؟

وی تاکید کرد: دشمن شناسی و بصیرت وظیفه دانشجوست و فرق انسان و دیگر حیوانات قدرت تشخیص حق و باطل است. پس با قوه تعقل و تفکر باید به دنبال جبهه حق برویم و در حال مبارزه و مقابله با جبهه کفر و الحاد برآییم.
دبیرجبهه فرهنگی اجتماعی استان گهکیلویه و بویراحمد  گفت: در هیچ نقطه ای از جهان و تاریخ این همه هجمه و صف آرایی بر علیه جبهه حق وجود نداشته و ندارد که در روزگار ما ، یک جبهه از مستکبرین غربی تا مرتجعین منطقه متحد شده اند و برعلیه ما شبانه روز توطئه و تهاجم دارند
این کنشگر فعال سیاسی و فرهنگی افزود: ما با جبهه غرب در حال یک صف آرایی تمدنی هستیم که تمدن شیطانی غرب به سرکردگی صهیونیسم در مقابل تمدن نوین اسلامی است قرار دارد و نمی خواهد این تمدن نوین اسلامی با محوریت اسلام ناب در جهان ظهور یابد.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبرد تمدنی اظهار داشت: نقشه نبرد تمدنی ما با دنیای استکبار از 16 آذر 1332 بدست دانشجویان شهید ، عملیاتی شد و با منشور گام دوم انقلاب به دست همین جوانان و دانشجویان محقق خواهد شد
وی در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: از مهمترین مسائل هفت گانه بیانیه گام دوم که با اولویت برتر مقام معظم رهبری به آن تاکید و توصیه داشته است ، مساله علم و پژوهش است و سپس عدالت طلب و عدالتخواهی که بیشترین سهمش بر دوش دانشجویان است.
 همچنین در این مراسم بیانیه بسیج دانشجویی  به مناسبت روز دانشجو قرائت و برنامه های  متنوع دیگری با حضور بیش از 500 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اجرا شد.